Het kan nog altijd erger...quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:32 schreef alopio het volgende:
![]()
![]()
Joe klinkt als mijn buurvrouw van 56 die 6 pakjes shag per dag wegrookt
jah, we gaan nog prima met elkaar om, ben nu bij haar oud en nieuw vieren en dan 1 januari weer verder reizen naar het noorden.quote:
omdat het kan. En zij aan het werk is en ik vrijquote:
Lekker pompen met die basquote:
Ja maar das de vrouw die dus de liedjes van Joe cockster heeft ingezongenquote:
Dat je prima met elkaar omgaat betekent niet dat je haar huishouden hoeft te doen....quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah, we gaan nog prima met elkaar om, ben nu bij haar oud en nieuw vieren en dan 1 januari weer verder reizen naar het noorden.
[..]
omdat het kan. En zij aan het werk is en ik vrij
Hij wilt gewoon nog neuken natuurlijk, als ze hem Joe Cockblockt dan is het wel kansloos natuurlijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat je prima met elkaar omgaat betekent niet dat je haar huishouden hoeft te doen....
Eeuuhm....quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon nog neuken natuurlijk
Ben ooit gestopt bij anderhalf uur.quote:
Nummertje om volgend jaar erin te stemmen?quote:
Max, Don't Have Sex with your ex....quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon nog neuken natuurlijk
Hier gaat iets fout.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon nog neuken natuurlijk, als ze hem Joe Cockblockt dan is het wel kansloos natuurlijk
klopt, maar ik wil morgen ook gewoon rustig naar de schoonfamilie en dan niet dat er op oudjaarsdag nog van alles gedaan moet worden. Plus dat mijn was er nu ook bij kan in de machine.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat je prima met elkaar omgaat betekent niet dat je haar huishouden hoeft te doen....
Tien uur versiequote:Op vrijdag 29 december 2017 12:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nummertje om volgend jaar erin te stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |