Dodentrio, hier Amyquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tis wel een dodenduo zo achter elkaar
Ga je gangquote:
Ja, ik heb nog wat Wine in house Amyquote:
neuj dat laat ik je lekker zelf doen. Ik ben het huishouden van mijn ex aan het doen, das al erg genoegquote:
Wát?quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj dat laat ik je lekker zelf doen. Ik ben het huishouden van mijn ex aan het doen, das al erg genoeg
Wie neemt er dan ook een exquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj dat laat ik je lekker zelf doen. Ik ben het huishouden van mijn ex aan het doen, das al erg genoeg
Maar, waarom?quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Huh?quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben het huishouden van mijn ex aan het doen, das al erg genoeg
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wat? Huishouden van je ex?quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lekkere bass hè in deze.quote:
Ik weet niet eens of die van mij nog leeft, zo hoort hetquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wie neemt er dan ook een ex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |