yep, vanaf 1 januari gewoon weer lekker eigen ritme en eigen dingen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Je bent het niet voor niks. Prima als je goed met elkaar kan omgaan maar als je dan idd weer hele dagen samen bent weet je toch weer waarom het over is.
Die versie duurt 10 minuten, nog langer dan Sultans of Swing van dat concertquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:38 schreef Isorden het volgende:
Live versie van Tunnel of Love op Alchemy![]()
Dat album ooit als 12-13e jarige van mn oude buurman in mn handen gedrukt gekregen, moest ik maar ff rippen en luisteren van em (met nog een stapel andere CDs waaronder Guns n Roses Banzai, en Live after Death van Iron Maidenquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Enige versie die ze zouden moeten draaien, en de hele 10 minuten.
Ik kan je een verhaal vertellen over het instantieren van Java classes, als je wilt?quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is niet hetzelfde zonder jouw verhaaltjes
Robot stofzuigerquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
yep, vanaf 1 januari gewoon weer lekker eigen ritme en eigen dingen.
Gelukkig heeft mn robotstofzuiger er dan al voor gezorgd dat het schoon is in huis.
Het is altijd het een of het andere, behalve bij Blof en Coldplay. Bij Gijs kun je nooit echt volop genieten van het nummerquote:
Ik vind dat persoonlijk (een mening hoor, meer niet) veel band met een ex. Dit is wat meer dan goed met elkaar omgaan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat niet? dat mijn ouders haar nog mee namen naar Disney en we daarna nog een halve week in 1 huis zitten en ik geen zin heb om oudjaarsdag nog de was en alles te moeten doen?
quote:
Toevallig staat de T2K hier ook aan en toen kwam dit nummer en moest ik aan jou denken. Maar niet op een sensuele manier hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Enige versie die ze zouden moeten draaien, en de hele 10 minuten.
Waarom zou je een robot willen stofzuigen?quote:
Eens.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:41 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
brothers in arms hun beste nummer
#metoo grotquote:
quote:
Die moet ook weleens schoon tochquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zou je een robot willen stofzuigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |