Heb nog niet gekeken eigenlijk.quote:
Hang the DJquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Muzikaal gezien wel maar die DJ
De Smiths hebben daar een leuk liedje over geschreven
De smifs?quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan Gijs wel filteren.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ie er niets van kan, hahaha! Wat dacht jij dan, dacht jij dat ie pech had?quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:02 schreef MielMonteur het volgende:
Waarom heeft Lil Peep geen dodenbonus gekregen dit jaar?
Dit is een Trump-vrije zonequote:Op vrijdag 29 december 2017 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens Trump zijn de koude temperaturen in het Noorden van Amerika en Canada geen oorzaak van klimaatverandering
Hang the DJ Hang the DJ Hang the DJquote:
Nou niet echt lekker, mijn ontbijt besloot een eigen leven te gaan leiden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh je lag nog lekker te tukken zonder ons?
GODquote:
oh joepie, beterschapquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou niet echt lekker, mijn ontbijt besloot een eigen leven te gaan leiden.
Trump is de grootste mongool ooit.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens Trump zijn de koude temperaturen in het Noorden van Amerika en Canada geen oorzaak van klimaatverandering
Mijn pizza van gister was bijna weer naar boven gekomenquote:
Na Gijs Staverman.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Trump is de grootste mongool ooit.
Omg ik wilde ook net iets zeggen over Jacob Derwig. Hoor altijd als hij het is.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan het niet helpen maar Jacob Derwig zou het broertje van Bart Arens kunnen zijn.
Vooruit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |