quote:
Met Matijn is het wel gezelliger maar die komt altijd over alsof hij zijn eerste spreekbeurt gaat geven.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die Carmen praat wel erg monotoon
Ik heb er vanochtend wel een paar gehoord al, maar ik denk het wel.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]komen er zo nog saxofoontjes aan?
En dat vind ik dan nog één van de minste nummers van zijn solocarriere. Hill Farmers Blues of Speedway at Nazereth hebben ook nog een beetje die dezelfde DS sound, maar zoals Song for Sonny Liston of Why Aye Man..quote:
oh je lag nog lekker te tukken zonder ons?quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er vanochtend wel een paar gehoord al, maar ik denk het wel.
Laten we hopen dat hij nog lang blijft leven dan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:01 schreef Meike26 het volgende:
[..]
En dat vind ik dan nog één van de minste nummers van zijn solocarriere. Hill Farmers Blues of Speedway at Nazereth hebben ook nog een beetje die dezelfde DS sound, maar zoals Song for Sonny Liston of Why Aye Man..Maar die komen vóór zijn dood nooit de top2000 binnen denk ik.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij nog lang blijft leven dan.
Alweer?quote:
Sorry loop wat achterquote:
Omdat zero fucks were givenquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:02 schreef MielMonteur het volgende:
Waarom heeft Lil Peep geen dodenbonus gekregen dit jaar?
Muzikaal gezien wel maar die DJquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |