Dit is niet het moment om een discussie te voeren, maar ik geloof wel in een tweede kans, afhankelijk van de omstandigheden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, want doodstraf is zelfde als iemand een rijbewijs afnemen? De tering ...
Als je bewust dronken achter het stuur gaat zitten moet je gewoon inderdaad NOOIT meer kunnen rijden.
top 2000 is love, top 200 is life.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja even opzoeken wanneer 2pac met changes komen, kan ik die muten. Dat nummer doet naar 18 jaar nog steeds emotioneel pijn. Begrafenisnummer.
quote:
Is Jimmy de naam van je nieuwe vlam?quote:
quote:
Ja dat is het.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Jimmy de naam van je nieuwe vlam?
Nee grauw en grijs, gisteren wel zonnetjequote:Op vrijdag 29 december 2017 11:09 schreef MTheBassman het volgende:
Is het bij jullie trouwens ook lekker zonnig?![]()
Nope.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:09 schreef MTheBassman het volgende:
Neequote:Op vrijdag 29 december 2017 11:09 schreef MTheBassman het volgende:
Zon-boksquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:09 schreef MTheBassman het volgende:
Ik op zich ook wel, maar vind je het niet raar dan dat het nu niet eens een optie is dan in zulke zaken?quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit is niet het moment om een discussie te voeren, maar ik geloof wel in een tweede kans, afhankelijk van de omstandigheden.
Bij hem thuis ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |