Ik ga weer in februari.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was me al wel duidelijk ja.
quote:
quote:
Ik vind dit eigenlijk hun beste.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:12 schreef MielMonteur het volgende:
Deze hoort niet hoger te staan dan ska-madness
Ik draai me wel nog even om met radio aan en wekker om 11uquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mogguh Dago, vroeg me al af of je door je wekker was geslapen
Damnquote:
Dit is komt echt als een verassing /sarcasmquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:13 schreef Kyran het volgende:
Oh, deze ken ik natuurlijk wel :"D Ben echt slecht qua namen
Eenschquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:12 schreef MielMonteur het volgende:
Deze hoort niet hoger te staan dan ska-madness
Lekker.quote:
En van die vt wonen programma's waar je langs zapt..quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:13 schreef Kyran het volgende:
Oh, deze ken ik natuurlijk wel :"D Ben echt slecht qua namen
Je bedoelt Mystery Repeats?quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:15 schreef Meike26 het volgende:
[..]
En van die vt wonen programma's waar je langs zapt..Kapot gemaakt. Net zoals dat nummer van Peet philly en purrrquiset (ofzoiets), bijna gelijk overgenomen door de karwei als huisdeuntje.. Ik heb er een viool fobie van gekregen.
jij doet even een peaceman?quote:
Die slaapt nog volgens mij....quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij doet even een peaceman?
Was je dan ...quote:
Is die inmiddels wel weer een beetje opgeknapt?quote:
die had gisteren tot drie uur s'middags naakt zitten luisteren denk ik.. toen riep ie pas ineens dat ie ging aankledenquote:
Misschien moest ie nog wat nummers inzingen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die had gisteren tot drie uur s'middags naakt zitten luisteren denk ik.. toen riep ie pas ineens dat ie ging aankleden
quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die had gisteren tot drie uur s'middags naakt zitten luisteren denk ik.. toen riep ie pas ineens dat ie ging aankleden
Eternal Flame vanmorgen in proberen te zingen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |