Verre van.quote:
Stijn heeft best smaak en kennis dus dit verbaast mequote:Op vrijdag 29 december 2017 10:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Teleurstellend wel ja. OF je er nu een hekel aan hebt of niet
Ik hoor het nooit op de radio en nooit overwogen om het aan te drukken op Spotify.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nu niet kennen...
Ik ken ook nog veel niet, hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stijn heeft best smaak en kennis dus dit verbaast me
dat laatste was in elk geval verstandigquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoor het nooit op de radio en nooit overwogen om het aan te drukken op Spotify.
het is echt niet grappig, ik denk een soort nasleep van totale uitputting ofzo, ik krijg niks voor elkaar en heb overal pijn. In het nieuwe jaar maar weer eens naar de huisarts. Wie weet heeft deze huisarts nog een goed ideequote:Op vrijdag 29 december 2017 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je nog altijd niet fit?
Damn, ben jij zo jong?quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Brugklas schoolavonden genot dit
Alles van zo ongeveer de laatste 37 platen is slechter dan ditquote:
balen DDM, je wordt gemist.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is echt niet grappig, ik denk een soort nasleep van totale uitputting ofzo, ik krijg niks voor elkaar en heb overal pijn. In het nieuwe jaar maar weer eens naar de huisarts. Wie weet heeft deze huisarts nog een goed idee
Ben ik toch ook? Weet je hoe oud dit nummer is?quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:27 schreef asco het volgende:
[..]
Damn, ben jij zo jong?
Dacht dat je een van de ouderen was hier.
94?quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ben ik toch ook? Weet je hoe oud dit nummer is?
Ja het datingbureau loopt niet zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |