Familie denk ikquote:
en je vriendinnetje gaf je natuurlijk positieve energiequote:Op vrijdag 29 december 2017 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben best fit. Zo'n avondje zonder laptop doet wonderen. Moet ik vaker doen.
Dat is zijn workout, daarom is ie zo fitquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
en je vriendinnetje gaf je natuurlijk positieve energie
Op gestemd! Vorig jaar deze dus ik dacht laat ik even variërenquote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
en je vriendinnetje gaf je natuurlijk positieve energie
Go for itquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:22 schreef asco het volgende:
Ik schenk maar weer Baco in.![]()
[ afbeelding ]
jaloers?quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is zijn workout, daarom is ie zo fit
ja hoor, maar veel minder dan normaal, vanwege veel slapen en sport op tv. Maar meeposten lukt niet zo goed, mijn hoofd is echt te wazigquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je al meer dan 3 uur Top 2000 geluisterd dit jaar?
Ben je nog altijd niet fit?quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja hoor, maar veel minder dan normaal, vanwege veel slapen en sport op tv. Maar meeposten lukt niet zo goed, mijn hoofd is echt te wazig
Hoe kun je dit nu niet kennen...quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kende dit nummer nog niet maar ik wil er ook niet meer over weten.
Teleurstellend wel ja. OF je er nu een hekel aan hebt of nietquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nu niet kennen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |