Heldquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was een keer in de kroeg en toen ging een gitarist met de gitaar in zijn nek spelen, daarna met zijn tanden, en daarna met de gitaar op de grond. Er lag een krant naast het podium en ik had lucifers, dus die gaf ik aan hem. Stak ie die krant á la Hendrix in de fik op zijn gitaar
quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was een keer in de kroeg en toen ging een gitarist met de gitaar in zijn nek spelen, daarna met zijn tanden, en daarna met de gitaar op de grond. Er lag een krant naast het podium en ik had lucifers, dus die gaf ik aan hem. Stak ie die krant á la Hendrix in de fik op zijn gitaar
Nietquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:30 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:30 schreef Dagoduck het volgende:
Typoquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:33 schreef MTheBassman het volgende:
Voodoo Chile? Iets klopt hier niet
Dat roep ik al twee weken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:33 schreef MTheBassman het volgende:
Deze duurt dus 15 minuten?quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:33 schreef MTheBassman het volgende:
Als ik Cielke zie....quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:33 schreef FlyingEagle het volgende:
Wie denkt er om 3:30 nog aan trouwen
Hopeloze vrouwenquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:33 schreef FlyingEagle het volgende:
Mensen in andere tijdzones?quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:33 schreef FlyingEagle het volgende:
Scheidingsadvocaten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:33 schreef FlyingEagle het volgende:
die smsjes? Die zijn van een uur eerderquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:33 schreef FlyingEagle het volgende:
Vind ze denk ik wel schattigquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel raar met je broek op je enkels
Broekje is allang weggegooid op de stoel, dat punt heb ik allang bereiktquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel raar met je broek op je enkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |