Je moet het ook niet te hard zetten, ik hoorde eergisteren een of andere buur hier de top 2000 draaien toen ik ging slapen. Toen ik wakker werd om 8 uur hoorde ik hem nog.quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Muziek stimuleert mij alleen maar meestal, word er bijna nooit slaperig van.
Klinkt wel logisch wat je zegt
Ik dacht 11 uur Foo Fighters wil ik wel weer wakker zijn, maar dat uur ervoor vanaf Kane om 10 uur ziet er ook wel lekker uit. Wekker 10 uur dus, anders slaap ik om 15 uur nog.quote:
Sorry manquote:Op vrijdag 29 december 2017 02:57 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Je moet het ook niet te hard zetten, ik hoorde eergisteren een of andere buur hier de top 2000 draaien toen ik ging slapen. Toen ik wakker werd om 8 uur hoorde ik hem nog.
Das dan wel erg extreem. Heb hem ook niet erg hard staan hoor, ik heb nog huisgenotenquote:Op vrijdag 29 december 2017 02:57 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Je moet het ook niet te hard zetten, ik hoorde eergisteren een of andere buur hier de top 2000 draaien toen ik ging slapen. Toen ik wakker werd om 8 uur hoorde ik hem nog.
Tijd om je er eens in te verdiepen dan!quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:57 schreef MTheBassman het volgende:
Ook op gestemd! Mijn favo nummer van de weinige nummers die ik van ze ken
Nopequote:Op vrijdag 29 december 2017 02:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tijd om je er eens in te verdiepen dan!Ken je Drive?
Ik zal het noterenquote:Op vrijdag 29 december 2017 02:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat Isorden zegtVolgend jaar (over een paar dagen
) maar eens naar luisteren!
Vroegah op vakantie draaiden we in de auto vaak het album Out of Time dus Losing My Religion en Shining Happy People kende ik wel. Verder deze en Drive, Man on the Moon en Everybody Hurts ken ik wel. Die laatste vind ik niet zo briljant.quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:57 schreef MTheBassman het volgende:
Ook op gestemd! Mijn favo nummer van de weinige nummers die ik van ze ken
Jij bent zeker ook de leukste thuisquote:
Nouja, het was niet mijn directe buur en ik snap het ook wel. 2e kerstdag, drank, gezellig, muziek. En ik heb toch vrij, dus kan best. Zelf draag ik een koptelefoon, want ik ken mezelf, muziek gaat te hard anders hahaha.quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Das dan wel erg extreem. Heb hem ook niet erg hard staan hoor, ik heb nog huisgenoten
Nee dat is de deurklink, want die geeft iedereen een handje, of de theepot want die piest uit zn neusquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook de leukste thuis
Nee dat vind ik een beetje een zeiknummer. Nooit wat gevonden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vroegah op vakantie draaiden we in de auto vaak het album Out of Time dus Losing My Religion en Shining Happy People kende ik wel. Verder deze en Drive, Man on the Moon en Everybody Hurts ken ik wel. Die laatste vind ik niet zo briljant.
Al die kerstnummers moeten ze gewoon op 25 en 26 dec. draaienquote:
Ahahahahaha...quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee dat is de deurklink, want die geeft iedereen een handje, of de theepot want die piest uit zn neus
Godverquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee dat is de deurklink, want die geeft iedereen een handje, of de theepot want die piest uit zn neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |