Oh, verkeerd onthouden. Bowie komt morgen tussen 10 en 11 en tussen 12 en 13 ook nog.quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan komt Ziggy Stardust. Starman morgen (30ste) pas tussen 14 en 15u.
Ik kan Fries nog steeds niet verstaan en ik woon al 2.5 jaar naast die gekkies.quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Fries en West-Vlaams versta ik ook wel..
Ze heelt mij altijd weer na een braaknummerquote:
Nouja, had er eentje uit een dorp ten noorden van Dokkum in de klas, die was amper te verstaan, één of ander inteeltdialect.quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan Fries nog steeds niet verstaan en ik woon al 2.5 jaar naast die gekkies.
Hey hey heyquote:Op vrijdag 29 december 2017 02:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nouja, had er eentje uit een dorp ten noorden van Dokkum in de klas, die was amper te verstaan, één of ander inteeltdialect.
Met de vertaling erbij herken je veel Duitse invloeden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:44 schreef MTheBassman het volgende:
Overigens is het nog wel redelijk te verstaan, tot mijn verrassing.
Die mogen nou wel weer naar huis hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:48 schreef Dagoduck het volgende:
Krijgen we zo weer eens Kensington jongons!
Ik was nou net in een goede buiquote:Op vrijdag 29 december 2017 02:48 schreef Dagoduck het volgende:
Krijgen we zo weer eens Kensington jongons!
quote:
Laatste 2 nummers dit uur zijn wel genot hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 02:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik was nou net in een goede bui
Daarna wel een topplaat die we al gehoord hebben vanavond.quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik was nou net in een goede bui
Mijn Duits is van een vrij redelijk niveau dus dat zou het ook kunnen zijnquote:Op vrijdag 29 december 2017 02:48 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Met de vertaling erbij herken je veel Duitse invloeden.
Tis net als Rowwen Hèze, vrij volks en ik vind het wel mooi soms.
Oh ik wilde net zeggen bahbah REM.quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Laatste 2 nummers dit uur zijn wel genot hoor
En daarna het nummer wat ik beter vind dan Losing My Religionquote:Op vrijdag 29 december 2017 02:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarna wel een topplaat die we al gehoord hebben vanavond.
Ik moet ook altijd wennen bij dikke dialecten hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Maar echt hoor, die ouders kwamen een keer op school, wat een familie was dat.
Eehhhh, What's up Doc?quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:50 schreef Dagoduck het volgende:
Volgend uur de nummer één hit bij mijn geboorte
4 Non Blondes?quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:50 schreef Dagoduck het volgende:
Volgend uur de nummer één hit bij mijn geboorte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |