En BILLY MAYS HEREquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Heel vroeger was tellsell echt heel soort van leuk, met idiote nasynchronisatie.
godver. bij mij is alles op.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:48 schreef Isorden het volgende:
zometeen maar es een glaasje whisky pakken
Kinderen werpen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En waarom werd die geslachtofferd dan? En niet Eef?
Soms doen ze ook wat goed, toegegeven.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dankzij WNL hadden we vorig jaar ook Marisa.
Heb net whiskey infused beer opquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:48 schreef Isorden het volgende:
zometeen maar es een glaasje whisky pakken
Geen whisky in huis hebbenquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Whiskey genot![]()
![]()
![]()
Helaas alleen maar bier in huis, maar dat is ook meer dan priem
Dat kind is er al...quote:
Mwah wij hebben een flesje of 10 staan denk ik momenteelquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen whisky in huis hebben
Amateur....
* OscarMopperkont kijkt nog maar eens naar zijn collectie....
Ja maar die andere Henk dus nietquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mwah wij hebben een flesje of 10 staan denk ik momenteel
Had ik al verteld dat ik student ben? Ik mocht willen dat ik standaard een fles whiskey in huis hadquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen whisky in huis hebben
Amateur....
* OscarMopperkont kijkt nog maar eens naar zijn collectie....
Minder bier kopenquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik student ben? Ik mocht willen dat ik standaard een fles whiskey in huis had
Geen flauw idee dat dit een ding was. Opeens gaan de poorten der hemel open bij mijquote:
Eensquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Beter dan die meuk versie van Metallica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |