Cursus tussen kerst en oud en nieuwquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een dag zeg. Ik was er om kwart voor zes al uit. Cursus. Halve land doorgereden. Pubquiz.
Morgen vroeg weer op...
Te gezellig, zei ik toen al + je moet nog even wachten op Raspberry Beret. Want dát is echt een lekker nummer ^^quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont riep twee uur geleden dat ie naar bed zou gaan.... maar toen zei Marco; "Afscheid nemen bestaat niet."
Cursusquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een dag zeg. Ik was er om kwart voor zes al uit. Cursus. Halve land doorgereden. Pubquiz.
Morgen vroeg weer op...
Ik schaam me er een beetje voor dat ik het wist, maar het was... Zwolfjequote:
No, this is Patrick.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:48 schreef Isorden het volgende:
Is this london calling?
No this is Dog
This is Sparta!!!!quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:48 schreef Isorden het volgende:
Is this london calling?
No this is Dog
Niet eens de bolle van zwollequote:Op vrijdag 29 december 2017 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik schaam me er een beetje voor dat ik het wist, maar het was... Zwolfje
Lage opportuniteitskosten. Want toch niet declarabel bij klant....quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Cursus tussen kerst en oud en nieuw
Wie heeft dat bedacht
Zo. Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:46 schreef lrishCassidy het volgende:
The Clash hierna, waar is rock the casbah?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |