quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
Deze is wel echt een van mijn favorieten van de Zeppelin![]()
Beter had je door gezwaaidquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja toen was ik ook nog haar uit aan het zwaaien
Vind hem wel goed staan om eerlijk te zijn. Mooi klassieke rocker maar geen meesterwerk zoals Stairway.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Whole Lotta Love staat véél te laag.
Nee dat was eerder op de avondquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
[warning]Dit is een gele balk...[/warning]
Scherp opgemerkt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
Nee dit vind ik wel leipquote:
mwoah, meer oranje geelquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
Tweede is netjesquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:45 schreef PippenScottie het volgende:
Tweede geworden bij de pubquiz. Grrrrr![]()
Wel een kilo chocola gewonnen!
Post van de dag ditquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
Terechte klachtquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:46 schreef lrishCassidy het volgende:
The Clash hierna, waar is rock the casbah?
Stairway is een zeiknummer.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vind hem wel goed staan om eerlijk te zijn. Mooi klassieke rocker maar geen meesterwerk zoals Stairway.
Opgezwollequote:Op vrijdag 29 december 2017 00:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe heet de mascotte van PEC Zwolle?
quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ken hem niet zo goed, luister meestal album I en IIquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
Deze is wel echt een van mijn favorieten van de Zeppelin![]()
Speccie het varken?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een dag zeg. Ik was er om kwart voor zes al uit. Cursus. Halve land doorgereden. Pubquiz.
Morgen vroeg weer op...
Wat moet ik hier nou meequote:
Je gaat toch niet weg voordat Rick Astley komtquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont riep twee uur geleden dat ie naar bed zou gaan.... maar toen zei Marco; "Afscheid nemen bestaat niet."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |