Je aait nooit een andere kat? Ever?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die tussen mij en mijn kat is toch anders best purrrrrrrrfect hoor
quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die tussen mij en mijn kat is toch anders best purrrrrrrrfect hoor
Het is zeker middernacht geweest, wat een niveau.quote:
Ja, maar dat vindt ze niet erg.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je aait nooit een andere kat? Ever?
Hoe sta ik in godsnaam 5e? Ik heb me kapot zitten werken de hele ochtend en halve middagquote:
Aardige plaat.quote:
Soort vanquote:
Dat denk jijquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, maar dat vindt ze niet erg.
Je was vannacht nog lang actief!quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoe sta ik in godsnaam 5e? Ik heb me kapot zitten werken de hele ochtend en halve middag
Nu je het zegt, ze kotst wel eens over de vloerquote:
Ah, ff vergetenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je was vannacht nog lang actief!
Neuh, haags is een beest. Ik zat nog 50 posts achter hem toen ging ie er nog even snel vandoor.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat had een eerste plek kunnen zijn
minder hard dan je dacht blijkbaarquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoe sta ik in godsnaam 5e? Ik heb me kapot zitten werken de hele ochtend en halve middag
Vergis je niet in de nacht, je had er voor de ochtend al 4 uur op zitten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zou d'r wel doen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:07 schreef noodgang het volgende:
Die stem van Evelien is alleen al heel naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |