Hmm... ken hem niet goed en vind hem nog niet briljant... hmm...quote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef Isorden het volgende:
Stelling: Deze mag boven Take on me
Sun always shines on TV welquote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef Isorden het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef FlyingEagle het volgende:
Sorry, maar dit vind ik echt niks.
Ja, die wel. Goede suggestie.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Sun always shines on TV wel
Ja die ook iddquote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef Isorden het volgende:
ook mee eens, en die staat maar op 1775quote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Stratovariusquote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MTheBassman het volgende:
Mooi nummertje, maar originele van Stratovarius is beter.
Als iemand deze band überhaupt kent zal ik zeer verbaasd zijn
Hier heb ik geen problemen meequote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kocht dat album om dit nummer, niet om Take On Me.....
Naam wel eens voorbij zien komenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MTheBassman het volgende:
Wel eens van gehoord ja. Higher We Gooooquote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MTheBassman het volgende:
je had ook het singletje kunnen kopenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kocht dat album om dit nummer, niet om Take On Me.....
Nooit geweten dat Oscar naar supervette muziek luistert!quote:
* OscarMopperkont koopt geen singles...quote:Op donderdag 28 december 2017 23:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je had ook het singletje kunnen kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |