waar staat ze?quote:
Truste en tot morgenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi moment om naar boven te gaan. Slaap lekker en tot morgen
Goede observatie.quote:
Dat tweede album is wel veel minder toegankelijk inderdaad. Hij houdt er blijkbaar ook totaal niet van om op grote podia te staan enzo en om op grote festivals te staan. Kan ik ergens ook wel waarderenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het enige leuke aan Ben Howard is dat hij na binnengelopen te zijn met simpele muziek eindelijk is gaan doen wat hij echt leuk vindt.
Soort van omgekeerde Coldplay, zeg maar.
12 als ik het goed heb. Als het zo doorgaat flikkert ze nooit die top 100 uit.quote:
Ik heb er ook op gestemt, maar dat komt omdat het gedraaid is op mijn oma's begrafenis. Dat is denk ook de reden dat het zo hoog staat.quote:
Ik koop ze omquote:Op donderdag 28 december 2017 23:32 schreef MielMonteur het volgende:
Hoeveel stemmen krijgt zo'n nummer 2000 in de lijst eigenlijk?
Neen, jullie pestte mij daarmeequote:Op donderdag 28 december 2017 23:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Is dat om ons te pesten geweest?
Als jullie daar met zn tweeën zouden staan, zou de kiss cam niet op jullie gericht staanquote:Op donderdag 28 december 2017 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat mijn vriend het iets minder op prijs stelt en die zou me wel herkennen
Snap ikquote:Op donderdag 28 december 2017 23:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik beloof niks...oudere mannen hebben hun slaap nodig
Terechtquote:Op donderdag 28 december 2017 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neen, jullie pestte mij daarmee
Dat is het grote mysterie. Waarschijnlijk weten we eerder of er buitenaards leven is.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:32 schreef MielMonteur het volgende:
Hoeveel stemmen krijgt zo'n nummer 2000 in de lijst eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |