Ik waardeer hetquote:
Reemer?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
Ik mis Sandra wel in de lijst
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Onze muzieksmaak ligt dicht bij elkaar
Maria Magdalenaquote:Op donderdag 28 december 2017 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
Ik mis Sandra wel in de lijst
Iets te hoog wel inderdaad, maar goed, is nou eenmaal zo.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:29 schreef peaceman het volgende:
deze is te doen. Prima dat het erin staat. Misschien iets te hoog, maar wat maakt het uit.
Ik wel ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:28 schreef ok01 het volgende:
We blijven toch wel met zijn allen op voor Rick Astley tussen 1-2
Ik gok dat mijn vriend het iets minder op prijs stelt en die zou me wel herkennenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Poe, jij zou dat zonder problemen kunnen. Bij de kiss cam heb ik tot nu toe alleen heterostelletjes gezien.
Dit nummer is van z'n debuut ja, met vooral redelijk makkelijk in het gehoor liggende popliedjes.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik neem dan aan dat dit nummer in de categorie binnenlopen valt?
Ja, en alsnog veel te hoogquote:Op donderdag 28 december 2017 23:30 schreef Nizno het volgende:
Staat Claudia nog wel in de lijst met haar lievelijke liedje?
Ooit nog opgestemdquote:Op donderdag 28 december 2017 23:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat mens heeft echt zo'n zeikstem
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi moment om naar boven te gaan. Slaap lekker en tot morgen
ik beloof niks...oudere mannen hebben hun slaap nodigquote:
Staat er toch?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
alleen had het een hoofdletter G moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |