Heeft ie geluk gehadquote:Op donderdag 28 december 2017 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zie steeds huwelijksaanzoeken via de berichtjes op tv. Wat nou als die ander net even zeiken is ?
Van de pot rukken.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zie steeds huwelijksaanzoeken via de berichtjes op tv. Wat nou als die ander net even zeiken is ?
* OscarMopperkont had daarom maar een foto gemaakt van zijn SMS toen die in beeld kwam en doorgeapptquote:Op donderdag 28 december 2017 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
Dan probeer je het nog een keer maar dan gericht aan iemand anders. Weet jij veel.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
Laten we dat maar niet gaan doenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm beter dan More than anything in this world? Daar kunnen we best een discussie aan wagen
quote:
zijn we het eens dan?quote:
er was ook een klein hitje die Believe heet? was ook mooiquote:Op donderdag 28 december 2017 23:47 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vind dit by far z'n mooiste nummer, het bekendst waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Let Love Rule is beter want saxofoonsolo
Wow, ik ook, 1989.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:48 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht dat Let Love Rule veel minder oud was.
Ja kloptquote:Op donderdag 28 december 2017 23:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook al weer een dikke 50'er ondertussen die Lenny
Helloween heeft zowat de power metal uitgevonden dus deels waar. Strato heeft door de jaren heen echter meer een eigen synthachtige gepolijste power metal ontwikkeld terwijl Helloween altijd lekker ruig en rauw is gebleven.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:45 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
is Stratovarius niet gewoon een Helloween kopie, wat zelf weer een Iron Maiden kopie is/was?
Nog live gezien een paar maanden terug.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Fischer Price Z genot hierna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |