Lijst manipulatiequote:Op donderdag 28 december 2017 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
Maar om half 4 dus twee keer Jimi Hendrix achter elkaar, hoe plannen ze het, in de fucking nacht.
Jimi Hendrix is toch een overrated gitaristquote:Op donderdag 28 december 2017 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
Maar om half 4 dus twee keer Jimi Hendrix achter elkaar, hoe plannen ze het, in de fucking nacht.
Dat is sowieso best een genotsuurtjequote:Op donderdag 28 december 2017 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ja maar op de radio is het anders he!!quote:Op donderdag 28 december 2017 23:43 schreef MielMonteur het volgende:
Dit hele principe is eigenlijk wel legendarisch mooi.
Om geen echte reden massaal een redelijk arbitraire lijst afwerken en dan ieder liedje bekritiseren en opblijven voor Rick Astley, terwijl Spotify twee muisklikken verder is
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:43 schreef MielMonteur het volgende:
Om geen echte reden massaal een redelijk arbitraire lijst afwerken en dan ieder liedje bekritiseren en opblijven voor Rick Astley, terwijl Spotify twee muisklikken verder is
ik vind best wat dingen mooi van ze, maar bij deze en Clocks voel ik echt haatquote:
Pas op hoor!quote:Op donderdag 28 december 2017 23:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Jimi Hendrix is toch een overrated gitarist
Hoop dat ze daardoor wel de lange versies draaienquote:Op donderdag 28 december 2017 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
Vooral dat laatste jaquote:Op donderdag 28 december 2017 23:43 schreef MielMonteur het volgende:
ja al jaren stilte rondom hem.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Jimi Hendrix is toch een overrated gitarist
Daarnaast nog 12 nummers, zal dus wel nietquote:Op donderdag 28 december 2017 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoop dat ze daardoor wel de lange versies draaien
Eerlijk gezegd ken/heb ik maar één album van hun, diegene waar Hunting High and Low op staatquote:Op donderdag 28 december 2017 23:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Met zo'n naam ben ik niet verbaasd![]()
Unpopular opinion maar ik vind hun debuutalbum het beste, toen Tolkki nog zong. Dat was toen nog echt een lekkere melodische speedmetal band![]()
tja alleen spotify luisteren is toch anders...quote:Op donderdag 28 december 2017 23:43 schreef MielMonteur het volgende:
Mindere kwaliteitquote:Op donderdag 28 december 2017 23:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja alleen spotify luisteren is toch anders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |