ach dit is ook mooi hoor, maar dit is dan weer niet misschien wel 1 van de mooiste liedjes ooit gemaakt.quote:
Mwa op zich niet, maar ik vind het een lutser.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die deed het toch niet zo beroerd?
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, is het nu alweer over met die vriend van je?
Waarom zei je het dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zal maar niet zeggen dat ik de cover van dit liedje door Paul de Leeuw ook erg mooi vind.
gelukkig zeg je het niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zal maar niet zeggen dat ik de cover van dit liedje door Paul de Leeuw ook erg mooi vind.
Spinaziekutquote:Op donderdag 28 december 2017 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft dat nummer van hem met dat gescheld ook in de top 2000 gestaan trouwens?
Vind het ook nog steeds wel mooi dat in GTA San Andreas Axl Rose de DJ is op K-DSTquote:
Ja ik las net dat een leven hebben buiten FOK! toch maar een hoax isquote:Op donderdag 28 december 2017 23:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[quote]Op donderdag 28 december 2017 23:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, is het nu alweer over met die vriend van je?
Anita Meijer had ook een mooie versiequote:Op donderdag 28 december 2017 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ja kloptquote:Op donderdag 28 december 2017 23:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind het ook nog steeds wel mooi dat in GTA San Andreas Axl Rose de DJ is op K-DST
"Vanmorgen Vloog Ze Nog" associeer ik altijd met Robert Long.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:18 schreef essnhills het volgende:
Maar toch moet ik altijd denken aan beschaafde tango als ik iets van Robert Long hoor
Flink zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |