JA!quote:Op donderdag 28 december 2017 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
Moet ik mij schamen dat ik dit niet ken?
Jaquote:Op donderdag 28 december 2017 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
Jaquote:Op donderdag 28 december 2017 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
Dream Theater.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vooral bij BlofKensington
een beetje.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
die hierna MOET je ook nog horenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:09 schreef essnhills het volgende:
Oke ik ben blij dat ik nog even opgebleven ben
Ik kan niet meer lezenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar haal jij die 2 3 jaar geleden vandaan?
We waren afgelopen kerstdagen in Disneyland waar hij van alle 3 de figuren een knuffel heeft, popje (skelet dus) jongetje en hond
Told yaquote:Op donderdag 28 december 2017 23:10 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is inderdaad het zoveelste oh jaatje van mij vandaag
Die van mij waren eigenlijk nog voor Tina Turner....quote:
Is dat flink zijn?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
die hierna MOET je ook nog horen
Zangverbod zou ik ook niet erg vindenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:09 schreef Gretzl het volgende:
Bono is een seniele, oude man die enkel nog onzin uitbraakt lijkt het. Nu weer zulke belachelijke uitspraak over de staat van de popmuziek in een interview met Rolling Stone. Hoog tijd dat ie een spreekverbod krijgt.![]()
https://www.theguardian.c(...)ly-says-bono-from-u2
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, maar het is er wel eentje die je moet onthouden.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
Eeeh Doug Dimmadome, eigenaar van de Dimmsdale Dimmadome danquote:Op donderdag 28 december 2017 23:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Fout, dat was de Bronzen Knieschijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |