Flink zijn nou.quote:
Beste DJ dit jaarquote:Op donderdag 28 december 2017 23:22 schreef peaceman het volgende:
JW kan dat wel he?! gewoon respect hebben voor de muziek!
Hoe dan? Dit was echt een hit toen het uitkwamquote:Op donderdag 28 december 2017 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk niet dat ik dit nummer ken.
2009 alweer.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoe dan? Dit was echt een hit toen het uitkwam
Why tell me Why staat ergens in de 700.... The Alternative Way zie ik trouwens niet genoteerd staan, die vind ik stiekem toffer.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:21 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd een goede zangeres, staat ze erin en of heb ik haar al gemist?
is al geweest onee nog nietquote:Op donderdag 28 december 2017 23:21 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd een goede zangeres, staat ze erin en of heb ik haar al gemist?
En dan weer blij zijn dat je single en gezellig thuis zitquote:Op donderdag 28 december 2017 23:22 schreef maily het volgende:
Spotten jullie ook de stelletjes in het Top2000 cafe?!
Daarom vind ik hem één van de beste DJ's van het stel. Soort anti-Gijs.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:22 schreef peaceman het volgende:
JW kan dat wel he?! gewoon respect hebben voor de muziek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |