Ah opgelost, het is allemaal Disana's schuld.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Die romper was mijn schuld. Ik wilde zien hoe goedgelovig de dames waren.
Oi! Niet stoken kurva! Je was toch in mijn team!quote:Op donderdag 28 december 2017 22:08 schreef Prisha het volgende:
volgens mij met Rekkie een punt en conjo nog niets...
Tilly had toch ook vol ongeloof kunnen vragen of dat echt zo was? Maar nee, ze bedacht dingen die het allemaal veel erger maakten. Male rompers en zelfs adulte luierdragers.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Die romper was mijn schuld. Ik wilde zien hoe goedgelovig de dames waren.
Sorry, ik mag me er niet mee bemoeien.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Tilly had toch ook vol ongeloof kunnen vragen of dat echt zo was? Maar nee, ze bedacht dingen die het allemaal veel erger maakten. Male rompers en zelfs adulte luierdragers.
Ho ho ik probeerde je reputatie hoog te houden door af te leiden met ergere gevallen.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Tilly had toch ook vol ongeloof kunnen vragen of dat echt zo was? Maar nee, ze bedacht dingen die het allemaal veel erger maakten. Male rompers en zelfs adulte luierdragers.
ja maar iemand moet de punten bijhouden.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oi! Niet stoken kurva! Je was toch in mijn team!
(Daar lijkt het wel op eigenlijk! Laatst had ze ook al een grapje waar ik slachtoffer van was, maar dat is me even ontschoten.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ah opgelost, het is allemaal Disana's schuld.
Hoefde niet, Disana haalde het al onderuit.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja maar iemand moet de punten bijhouden.
Rekkie kwam met een aanval maar jij pareerde niet????
We kunnen wel concluderen dat IK hier het eigenlijke slachtoffer ben, en niet jij.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:12 schreef Recce het volgende:
[..]
(Daar lijkt het wel op eigenlijk! Laatst had ze ook al een grapje waar ik slachtoffer van was, maar dat is me even ontschoten.)
Prisha pakte dat veel handiger aan doorquote:Op donderdag 28 december 2017 22:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ho ho ik probeerde je reputatie hoog te houden door af te leiden met ergere gevallen.
Doe maar weer terugschakelen dan kan je die dickpic appenquote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef Prisha het volgende:
Ik was hiervoor zelfs overgeschakeld van iPhone naar laptop
Zie je, iemand anders doet het weer wel goed en ik niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Prisha pakte dat veel handiger aan doorte doen bij supermanpakjes.
vivid imaginationquote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Prisha pakte dat veel handiger aan doorte doen bij supermanpakjes.
Jij bent slachtoffer en dader tegelijkertijd. Dat zie je vaker in dit soort gevallen.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
We kunnen wel concluderen dat IK hier het eigenlijke slachtoffer ben, en niet jij.
piemel gevelverlichting van een paar meter...wie verzint zoiets. Ik geloof dat het een studentenhuis moet zijnquote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Doe maar weer terugschakelen dan kan je die dickpic appen
Het komt allemaal door je minderwaardigheidscomplex.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zie je, iemand anders doet het weer wel goed en ik niet.
Oh shit hoe kom ik ineens in een therapiesessie terecht.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Het komt allemaal door je minderwaardigheidscomplex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |