Nacht van de Popmuziek staat er gewoon nog op. Van de voorgaande jaren zelfs nog.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Meestal maar x aantal dagen beschikbaar toch? Ik moet ook nog altijd nacht van de popmuziek terugkijken, die kan ik nu ongetwijfeld niet meer zien via Uitzending Gemist.
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:51 schreef MaJo het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken, morgen nog 1 dagje werken en dan zaterdag richting Berlijn. Ik kom morgen nog wel even buurten
Werkse en veel plezier alvastquote:Op donderdag 28 december 2017 21:51 schreef MaJo het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken, morgen nog 1 dagje werken en dan zaterdag richting Berlijn. Ik kom morgen nog wel even buurten
Trustequote:Op donderdag 28 december 2017 21:51 schreef MaJo het volgende:
dan had ie niet in de top 2000 gestaan...quote:Op donderdag 28 december 2017 21:51 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is toch wel een heel mooi pareltje van Queen die onder de radar is gebleven
Tot laterquote:Op donderdag 28 december 2017 21:51 schreef MaJo het volgende:
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 28 december 2017 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik deze Queen niet ken.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 28 december 2017 21:51 schreef MaJo het volgende:
Die staan voor het aantal mensen dat ze heeft vermoord. Met haar zang.quote:
Daar heb je het al...quote:Op donderdag 28 december 2017 21:52 schreef Guanabana het volgende:
De eckte fans luisteren weleens een heel album.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |