Zou eens tijd wordenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Het kon mogen nog wel eens een lange kwartfinale worden tussen Darren Webster en Jamie Lewis.
Ook nog eens een verstandige jongen.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
Simpele zege, die jongen gaat ver komen.
Incest is mentaal niet zo heel sterk.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor het toernooi zou het goed zijn als Taylor gewoon wint.
Dat zou hooguit teVEEL finales verklaren. Bovendien kan dat niet natuurlijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien 2 keer een gelijkspel in de finale
hij gooit ook met vieslange spereb. dat vergt een wat andere worp. maar nee ik werd niet warm maar zag wel potentie.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat er nou niet echt aan af te zien met die schokschouderende worp. Of werd jij wel wild een paar jaar terug toen hij nog eerst zijn werparm ter hoogte van het plafond strekte voor hij zijn dart weggooide?
Hoezo? Ken je hem?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je gunt niemand zoiets, maar het is gewoon een eikel verder
Nee.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Wordt MVG - Barnie nou een middagpot?
Ik geloof nooit dat je aan die manier van gooien de potentie eraan af kon zien. Dat soort grollen gaan er bij mij niet in.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:26 schreef bechirti het volgende:
[..]
hij gooit ook met vieslange spereb. dat vergt een wat andere worp. maar nee ik werd niet warm maar zag wel potentie.
Dankzij Sinas sta ik sinds gister 100 euro in de plus.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sta je inmiddels weer in de plus, Mani?
Lekker pik! Dat zijn een stuk of 60 Corona'squote:Op donderdag 28 december 2017 21:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dankzij Sinas sta ik sinds gister 100 euro in de plus.
Of de Target pijlen van Barney.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker pik! Dat zijn een stuk of 60 Corona's
Omdat v/d Giezen de vragen in het Engels stelt.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:28 schreef Mani89 het volgende:
Hoezo spreekt Lewis geen Nederlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |