Dat hoort bij een inwoner van een grote stad.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat een bewoordingentwitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 24-11-2017 om 14:59:17Erg jammer dat de irritante klootzak en teringleijer Thornton onterecht van Richardson heeft gewonnen in de eerste… https://t.co/gaucWyhjZt reageer retweet
Rits de Boerquote:Op donderdag 28 december 2017 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Peter ManleyAlsjeblieft zeg
Laten we dat niet doen
Dat jaquote:Op donderdag 28 december 2017 20:39 schreef Slobeend het volgende:
Die hele yannick boeit me eigenlijk geen fuck.
Wel dedicated met 6 jaar aan tweets dan.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:39 schreef Morendo het volgende:
Yannick loopt alle autisten hier te trollen.
Die leest dit topic terwijl hij schaterlachend op de billen slaat van zijn fotomodelachtige vriendin.
Ze heten niet allemaal Barneyquote:Op donderdag 28 december 2017 20:39 schreef Mani89 het volgende:
Loewis gooit weer op zijn echte niveau. Wright zal wel hard balen nu. #altijdtegenmij
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Rits de Boer
@RitsdeBoer
Snap niet dat mensen Peter One Dart Manley terug willen zien. Was één van de meest gehate darter ooit door zijn onsportiviteit
Ik heb je ontmaskerd.
Verstandige tekstenquote:Op donderdag 28 december 2017 20:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik post dit wel even in het Feyenoord topictwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 14-05-2017 om 17:02:15Ik verwacht dat Feyenoord in de CL 6 wedstrijden keihard afgedroogd wordt. Deze teringclub wordt de komende 30 jaar geen kampioen meer reageer retweet
Yannick en ik vinden dat erg jammer.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:39 schreef Slobeend het volgende:
Die hele yannick boeit me eigenlijk geen fuck.
overdrijven kan ookquote:Op donderdag 28 december 2017 20:39 schreef Morendo het volgende:
Yannick loopt alle autisten hier te trollen.
Die leest dit topic terwijl hij schaterlachend op de billen slaat van zijn fotomodelachtige vriendin.
Nog eentje danquote:Op donderdag 28 december 2017 20:41 schreef Wereldgozer het volgende:
genoegoegoegoegoeg getweet jongons
twitter:
Genieten van Lakeside, kerstkilo's eraf, meer dan genoeg te doenquote:Op donderdag 28 december 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna het zwarte gat met weinig voetbal en geen darts (wat er echt toe doet)
Oh is dat die Belg van de bdo?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:42 schreef Zipportal het volgende:
Yannick heeft weer nieuwe flights gisteren binnen gekregen, en vandaag nieuwe pijlen.
Iemand is getriggerd nu.
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nog eentje dan
Puber Yannick sprak 6 jaar geleden in heel andere bewoordingen als zijn favoriet werd uitgeschakeldtwitter:
Friday December 16quote:Op donderdag 28 december 2017 20:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nog eentje dan
Puber Yannick sprak 6 jaar geleden in heel andere bewoordingen als zijn favoriet werd uitgeschakeldtwitter:
ik heb mijn SETUP ook klaarliggen nu. genotquote:Op donderdag 28 december 2017 20:42 schreef Zipportal het volgende:
Yannick heeft weer nieuwe flights gisteren binnen gekregen, en vandaag nieuwe pijlen.
Iemand is getriggerd nu.
Yannick89 genot.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik heb mijn SETUP ook klaarliggen nu. genot
39 legsquote:Op donderdag 28 december 2017 20:43 schreef Tagliano het volgende:
Nog steeds kunnen we deze partij alle mogelijke legs spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |