Een opmerking over m'n ogen was makkelijker om op te reagerenquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou serieus in mijn broek piesen van het lachen als iemand zo’n opmerking zou maken
Dat is wat ik als eerste zei tegen mijn vriendin. Heb niet het idee dat het echt uitmaakt wat je zegt tegen iemand. Als ze je leuk genoeg vindt dan zit je goed. Ze gaat je echt niet ineens wél leuk vinden omdat je haar schoenen complimenteert ipv haar ogen. Zeg gewoon wat je echt meent dan komt het al beter overquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Voor de dames! Wat vinden jullie er van als een man een compliment geeft over je ogen. De dame die ik aan het daten bent heeft ogen...![]()
![]()
Om van te smelten.
Maar naar mijn inziens in de loop der jaren dit echt tot de meest afgetrapte en goedkope compliment geworden, vooral als je na gaat dat het compliment in het Engels gemaakt zal moeten worden. 'You've got such beautiful eyes' ... meer cliché wordt het niet
Mijn standaard antwoord als iemand over mijn ogen begint is .. wil je ze even aanraken? En dat is langzaam uitgegroeid in .. wil je er even aan likken misschien? Hi ha ho, yes I know - too much info.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
“Ik wil je ogen likken” waaaatttt??!?!!!
Nee het gaat mij er meer om dat dat serieus een fetish kan zijn en ik kan me maar moeilijk iets raarders voorstellenquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:36 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Mijn standaard antwoord als iemand over mijn ogen begint is .. wil je ze even aanraken? En dat is langzaam uitgeroeid in .. wil je er even aan likken misschien? Hi ha ho, yes I know - to much info.
Wel nee joh, zolang je je hoofd niet wegdraait is er niets aan de hand. Anders zit mijn tong in je oor. Dat is pas raar.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee het gaat mij er meer om dat dat serieus een fetish kan zijn en ik kan me maar moeilijk iets raarders voorstellen
Sinds wanneer gaat dit over onsquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:57 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Wel nee joh, zolang je je hoofd niet wegdraait is er niets aan de hand. Anders zit mijn tong in je oor. Dat is pas raar.
Kan iemand me vertellen wat hier gebeurtquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:02 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Smooth. Vanaf volgende week zaterdag misschien?
Als ik een compliment geef dan wordt er meteen #metoo getwitst dus ik laat 'm maar achterwege.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb ook opvallende ogen en krijg er vaak complimenten over. Ik vind het juist leuk! Vooral van een leuke man
Slechte ervaring met exen verder weg, kom niet uit een dichtbevolkt gebied en zou het liefste iemand hier uit de regio treffen, maar we zullen zien wat het brengt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:15 schreef Spirit82 het volgende:
Begin in de buurt en kijk gewoon wat het je brengtJe kunt het op ieder moment bijstellen.
Maar een uurtje al te ver? Tja... ieder zijn mening natuurlijk.
Ik zou maar eerst aan je angst- en paniekstoornis werken en daarna pas daten...quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:28 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Slechte ervaring met exen verder weg, kom niet uit een dichtbevolkt gebied en zou het liefste iemand hier uit de regio treffen, maar we zullen zien wat het brengt.
Angst en paniek? Verklaar je nader, ervaring uit het verleden mag je toch meenemen? Heb ook exen uit het buitenland gehad maar je voorkeur uitspreken lijkt me toch niet verkeerd?quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zou maar eerst aan je angst- en paniekstoornis werken en daarna pas daten...
Laat maar, ik haal je door elkaar met schmebullock uit een ander topicquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:39 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Angst en paniek? Verklaar je nader, ervaring uit het verleden mag je toch meenemen? Heb ook exen uit het buitenland gehad maar je voorkeur uitspreken lijkt me toch niet verkeerd?
Np, ik pak een nieuw biertjequote:Op zaterdag 30 december 2017 00:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Laat maar, ik haal je door elkaar met schmebullock uit een ander topic
Dus ga vooral door
Heb voor gisteren ook al met haar gechat? Best snel dat je haar nummer krijgt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:30 schreef Ayreon84 het volgende:
Vanavond weer even getinderd met dezelfde waar ik gister ook een leuk gesprek mee had. En ze heeft nu haar nummer gegeven zodat we kunnen appen. Ben benieuwd.
4000km, maar ik ben ook heel erg gewildquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:59 schreef pitebuell85 het volgende:
Tinder alvast geïnstalleerd, Hoeveel km hebben jullie ingesteld? Als ik een uur naar iemand in de auto moet zitten is het voor mij snel klaar, wat is jullie ervaring?
euhh??quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb voor gisteren ook al met haar gechat? Best snel dat je haar nummer krijgt.
via een site chatten if via whatsapp, bij het laatste geef je je telnr. Dat doe ik echt niet na twee x kort chatten via een site.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
euhh??
En sowieso wat is t verschil tussen internet-appen of internet-chatten?
nee is heftig, snap ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
via een site chatten if via whatsapp, bij het laatste geef je je telnr. Dat doe ik echt niet na twee x kort chatten via een site.
goed zo! Nu afwachten!quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:20 schreef Mishu het volgende:
Ik heb die collega nu mee uit gevraagd. Verwacht er niet veel van eerlijk gezegd
Date is aanquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:51 schreef Mr.ACE het volgende:
Ik heb gisteravond trouwens een héééééél leuk meisje op date meegevraagd. Na tijden aanscharrelen en mijzelf ervan overtuigd hebben dat ik naar niks serieus op zoek ben, omdat ik zo op mijn vrijheid gesteld ben (wat zeker zo is), laat dit meisje het toch sinds lange tijd bij mij kriebelen. Nu wil ik zeker niet te hard van stapel lopen, dus ik moet niet overdrijven in wat ik allemaal zeg natuurlijk. Maar het stomme is wel dat ik nog steeds geen antwoord heb goffetomme
Classy.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
En hij kreeg nog wel een erectie van je
Vind je?quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb voor gisteren ook al met haar gechat? Best snel dat je haar nummer krijgt.
Kan je eindelijk met Fax datenquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef Mishu het volgende:
Helaas hij zei nee
Ach ja weet ik dat ook weer
ik beantwoordt ook niet alle berichten. Bij mannen die tien jaar jonger zijn stuur ik wel een bericht dat ik geen interesse heb wegens de leeftijd maar dat lokt vaker wel dan niet reactie tot discussie uit. Als ik elke man te woord moet staan kost dat gewoon te veel tijd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:11 schreef Quotidien het volgende:
Ik geef het op via datingapps. Op zich zat matches maar het is altijd aan een dood paard trekken. Kom je met een toegespitste opening, komt er geen reactie of hooguit 2 woorden.
Oh kijk er komt toevallig een opening binnen, een heuze smiley!!
Zal wel aan mij liggen.
jammer.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef Mishu het volgende:
Helaas hij zei nee
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
En hij kreeg nog wel een erectie van je
Waarom niet één bericht sturen en daarná niet reageren?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik beantwoordt ook niet alle berichten. Bij mannen die tien jaar jonger zijn stuur ik wel een bericht dat ik geen interesse heb wegens de leeftijd maar dat lokt vaker wel dan niet reactie tot discussie uit. Als ik elke man te woord moet staan kost dat gewoon te veel tijd.
omdat als ik 3 dagen niet ben geweest dat er soms te veel zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Waarom niet één bericht sturen en daarná niet reageren?
Maar waarom wel matchen dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik beantwoordt ook niet alle berichten. Bij mannen die tien jaar jonger zijn stuur ik wel een bericht dat ik geen interesse heb wegens de leeftijd maar dat lokt vaker wel dan niet reactie tot discussie uit. Als ik elke man te woord moet staan kost dat gewoon te veel tijd.
Dat hoeft niet door mij gematcht te worden. Iedereen die op mijn profiel klikt kan berichten sturen.quote:
Nee oke, maar dit gaat om vrouwen die wel gewoon met je matchen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat hoeft niet door mij gematcht te worden. Iedereen die op mijn profiel klikt kan berichten sturen.
dan hebben ze misschien wat minder serieuze intenties of vinden ze het te druk om met meerderen tegelijk te chatten?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee oke, maar dit gaat om vrouwen die wel gewoon met je matchen.
Ik heb ook matches waar ik niet mee praat. Of niet tegen terugpraat. Heb niet echt een goede reden altijd waarom niet. Geen zin. Match valt me toch tegen, maar ook weer niet zo om te verwijderen. Dat soort pietluttigheden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee oke, maar dit gaat om vrouwen die wel gewoon met je matchen.
Duidelijk hoe jij nu denkt over Mishu en Faxquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:51 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Zo erg haten we Faxie ook weer niet toch?
Hoe vaker je het doet, hoe minder eng het wordt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:53 schreef laxus13 het volgende:
Hoi ben nieuw in de topic (geen idee dat er dit was op fok)
Zonder heel wanhopig te klinken maar altijd als ik een meisje/vrouw aanspreek krijg ik zo'n rood hoofd en krijg ik geen normaal woord meer gezegd. Het idee al om een vrouw aan te spreken vind ik al enorm eng.
Wat zijn jullie tips om iemand mee uit te vragen?
gr Lex
Dat heb ik ook vaker gehoord maar de durf is er (bijna) nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe vaker je het doet, hoe minder eng het wordt.
Je moet gewoon accepteren dat het soms fout gaat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:59 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaker gehoord maar de durf is er (bijna) niet
Eigenlijk weet ik dat wel maar dan zegt mijn gedachte doe dit nou nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je moet gewoon accepteren dat het soms fout gaat.
Als je elke week 3 vrouwen aanspreekt, heb je aan het einde van het jaar geen angst meer.
Wat het is ergste dat er kan gebeuren? Dat je afgewezen wordt?
Nee hoor, heb er ook last van. Maar paar keer per jaar vind ik haar leuker dan mijn gedachten en, kunnen die dus naar de hel en spreek ik haar toch aanquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:09 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik dat wel maar dan zegt mijn gedachte doe dit nou niet
Klinkt miss erg raar
Soms moet je ook denken fuck it, maar dan zeggen ze toch weer niet doenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor, heb er ook last van. Maar paar keer per jaar vind ik haar leuker dan mijn gedachten en, kunnen die dus naar de hel en spreek ik haar toch aan
Soms loopt het goed af, vaker niet
Ja pech gehad hoor..quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:24 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Soms moet je ook denken fuck it, maar dan zeggen ze toch weer niet doen
Heb overigens wel ooit een tinder date gehad maar dat niet liet zo (heb altijd even de tijd nodig om aan iemand te wennen)
Nee dat klopt wat je zegt (al was het vroeger veel erger), ga zeker weten werken aan mijn zelfbeeldquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja pech gehad hoor..
Maar je klinkt niet als iemand met een denderend zelfbeeld. Werk daar ondertussen aan, terwijl je voor de angstmanagement af en toe op date gaat. Als beiden dan positief gaan is aan het eind van de tunnel een happy end
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:27 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nee dat klopt wat je zegt (al was het vroeger veel erger), ga zeker weten werken aan mijn zelfbeeld
Ja kijken of ik het volhoudquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:29 schreef Godshand het volgende:
[..]![]()
Nog op tijd voor de jaarwisseling, dit voornemen
quote:Op zondag 31 december 2017 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
BEST
DATE
EVER
Hij heeft me net thuis gebracht![]()
Dank voor je adviesquote:Op zondag 31 december 2017 00:22 schreef blondetrien het volgende:
Vrouwen zijn ook maar mensenGewoon vragen. We zijn geen monsters. En als ze toch reageert als een monster had je er toch niks aan. Dit gedachtenpatroon vasthouden en een paar keer proberen.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:51 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Zo erg haten we Faxie ook weer niet toch?
Dit klinkt een beetje als een sociale angst... Je zult het toch moeten proberen, en vaker doen. Niet proberen de situatie te ontwijken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:53 schreef laxus13 het volgende:
Hoi ben nieuw in de topic (geen idee dat er dit was op fok)
Zonder heel wanhopig te klinken maar altijd als ik een meisje/vrouw aanspreek krijg ik zo'n rood hoofd en krijg ik geen normaal woord meer gezegd. Het idee al om een vrouw aan te spreken vind ik al enorm eng.
Wat zijn jullie tips om iemand mee uit te vragen?
gr Lex
Goh..verrassend...of toch niet echt...quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef Mishu het volgende:
Helaas hij zei nee
Zou ook misschien komen omdat ik een lichte vorm van autisme heb waardoor ik contact zoeken ook erg lastig vind, gelukkig is dit wel heel sterk verbeterd de afgelopen jarenquote:Op zondag 31 december 2017 12:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje als een sociale angst... Je zult het toch moeten proberen, en vaker doen. Niet proberen de situatie te ontwijken.
Evt met hulp anders van bv een psycholoog.
Nietquote:Op zondag 31 december 2017 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, hoevaak probeer je 't nog?
Hoop je daar serieus op?quote:
quote:Op zondag 31 december 2017 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
BEST
DATE
EVER
Hij heeft me net thuis gebracht![]()
Veel plezier, en een gelukkig nieuwjaar komkommermeisjequote:Op zondag 31 december 2017 14:01 schreef Cue_ het volgende:
Wss zie ik mijn date vanavond in de kroeg. Ben benieuwd.
Dank je schat. Jij ookquote:Op zondag 31 december 2017 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veel plezier, en een gelukkig nieuwjaar komkommermeisje
Ja pff, lang verhaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op zondag 31 december 2017 16:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja pff, lang verhaal
Ehehheheheh vul maar in...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Blijkbaar toch nietquote:Op zondag 31 december 2017 14:01 schreef Cue_ het volgende:
Wss zie ik mijn date vanavond in de kroeg. Ben benieuwd.
wel een andere afspraak gemaakt of nog niet?quote:Op zondag 31 december 2017 17:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat appte hij. Hij gaat nu de kroeg in en dat 't 'm vanavond niet wordt.
Dat is dan ook weer goed voor je zelfvertrouwen. Zoek toch eens een echte vent.quote:Op zondag 31 december 2017 17:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
sukkel is tquote:Op zondag 31 december 2017 17:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 december 2017 16:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja pff, lang verhaal
En hoe voelde dat nu als getrouwde vrouw (ook al lig je in scheiding) door een ander genomen te worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat voor jou of een andere date?quote:Op zondag 31 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Chick waar ik mee aan het daten ben appte mij net dat ze vanavond naar een dinnerparty gaat, ze een goude ring draagt en gaat doen alsof ze getrouwd is
Op welke gronden acht jij dit een fatsoenlijke vraag?quote:Op zondag 31 december 2017 19:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
En hoe voelde dat nu als getrouwde vrouw (ook al lig je in scheiding) door een ander genomen te worden?
Voor mijquote:Op zondag 31 december 2017 19:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Was dat voor jou of een andere date?
Op welke gronden is het fatsoenlijk om voordat de boel rond is, met een ander het koffer in te duiken?quote:Op zondag 31 december 2017 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Op welke gronden acht jij dit een fatsoenlijke vraag?
Jij bent al even single, of niet?quote:Op zondag 31 december 2017 19:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Op welke gronden is het fatsoenlijk om voordat de boel rond is, met een ander het koffer in te duiken?.
Waar is jouw rol in 't verhaal?quote:Op zondag 31 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Chick waar ik mee aan het daten ben appte mij net dat ze vanavond naar een dinnerparty gaat, ze een goude ring draagt en gaat doen alsof ze getrouwd is
De relatie is over. Het enige wat nog moet gebeuren is administratieve afwikkeling. Wie ben jij in vredesnaam om daar een oordeel over te hebben en mij op deze manier te veroordelen omdat ik voor mijzelf kies en heb gedaan wat voor mij goed voelde? Je bent een verzuurde, onwetende, egocentrische man en ik hoop voor jou dat jij het komend jaar iets minder over anderen oordeelt en mensen behandelt zoals je zelf ook behandelt wilt worden. Daar kun je alleen maar een leuker persoon van worden.quote:Op zondag 31 december 2017 19:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Op welke gronden is het fatsoenlijk om voordat de boel rond is, met een ander het koffer in te duiken?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |