Als er iets glad en gelikt klinkt dan is het dit nog wel. Waar ontwaar jij enige oprechte gevoelens?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:28 schreef Meike26 het volgende:
Mooiste van het nummer is ook wel de oprechtheid die in het nummer klinkt. Niet dat ze echt een koppel zijn met struggled, maar je denkt bijna van wel
nee, het was gewoon een slechte grapquote:Op donderdag 28 december 2017 19:27 schreef djenneke het volgende:
[..]Zeg het... waarover zei jouw vrouw dat?
Dat zijn vaak de bestequote:Op donderdag 28 december 2017 19:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, het was gewoon een slechte grap
welles!quote:Op donderdag 28 december 2017 19:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt geen vrouw
De conversatie tussen hen, de verbazing in zijn stem en haar misplaatste/onderbuik gevoel. Glad, mwah, kan het mij wel voorstellen, maar het zit wel goed in elkaar.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als er iets glad en gelikt klinkt dan is het dit nog wel. Waar ontwaar jij enige oprechte gevoelens?
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:30 schreef ok01 het volgende:
Even inschakelen met waiting on a friend![]()
Avond
Onder dwang?quote:
hoi hoiquote:Op donderdag 28 december 2017 19:30 schreef ok01 het volgende:
Even inschakelen met waiting on a friend![]()
Avond
Ik snap de zin nietquote:Op donderdag 28 december 2017 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Black or White staat een plek voor Anouk, die heeft over het algemeen geen moeite om voor Black te kiezen
Goed puntquote:Op donderdag 28 december 2017 19:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zou ik ook vinden als die gozert zijn muil hield
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Black or White staat een plek voor Anouk, die heeft over het algemeen geen moeite om voor Black te kiezen
Ja, de productie is wel strak en zit goed in elkaar. Maar dat is dan ook weer meteen het probleem bij veel hedendaagse muziek.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
De conversatie tussen hen, de verbazing in zijn stem en haar misplaatste/onderbuik gevoel. Glad, mwah, kan het mij wel voorstellen, maar het zit wel goed in elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |