Een kennerquote:Op donderdag 28 december 2017 19:09 schreef Meike26 het volgende:
Stiekem Mark Knopfler genot met Private Dancer

Alleen hoor je Jeff Beck op gitaarquote:Op donderdag 28 december 2017 19:09 schreef Meike26 het volgende:
Stiekem Mark Knopfler genot met Private Dancer

Ze doet niet de polka, kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:10 schreef Achterhoker het volgende:
Tina's gekreun aan het begin van dit nummer

Ik vind haar net een ventquote:Op donderdag 28 december 2017 19:10 schreef Achterhoker het volgende:
Tina's gekreun aan het begin van dit nummer

quote:Op donderdag 28 december 2017 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind haar net een vent
[ afbeelding ]

Misschien vinden we dat van jou ook welquote:Op donderdag 28 december 2017 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind haar net een vent
[ afbeelding ]

Dat hoop ikquote:Op donderdag 28 december 2017 19:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Misschien vinden we dat van jou ook wel

Klopt, maar als je naar de tekst luisterd, kan je bijna horen op welk album het uit was gekomen als Dire Straits het nummer zelf hadden gehouden. Volgens mij geschreven in periode dat ook Making Movies in de planning stond !quote:Op donderdag 28 december 2017 19:10 schreef Berkery het volgende:
[..]
Alleen hoor je Jeff Beck op gitaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |