Hoi!quote:Op maandag 8 januari 2018 17:41 schreef Mishu het volgende:
O: Brinta pap met bruine suiker
L: 2 harde spelt bolletjes met achterham rijkelijk belegd.
T: 1 bak pitloze rode druiven
D: bak aardbeienkwark Optimel
A: misschien een bakje soep of een volkoren tosti met ketchup
Eet je vaak alleen?quote:Op maandag 8 januari 2018 18:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje
O dubbele boterham pindakaas
T appel
L 3 boterhammen hummus, glas karnemelk, heldere aspergesoep
T appel, boterham hummus
___________________________—> hier ben ik nu
D bakje cottage cheese, sushisalade ah (geen aanrader, matige rijst, helaas zwicht ik snel voor kant en klaar als ik alleen eet)
B rennen op de loopband (wil vergelijken of dat nou beter of slechter gaat)
T chocomousse klein bakje
Oh, dan is het te overzien. En sushi geen verkeerde keuze toch? Jammer dat 'ie niet zo best was.quote:Op maandag 8 januari 2018 19:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee m’n vriend heeft dienst vanavond, maximaal om de week om die reden.
Rationeel weet ik t vaak ook wel hoor, maar dit zijn de suboptimale dingen die ik denk als ik baal van een matige maaltijdquote:Op maandag 8 januari 2018 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom Puff? Waarom wil je alles goed kunnen? Ik ga voor “grotendeels goed genoeg”. Stuk relaxter.
Ik heb ongeveer 1.5 jaar heel streng 5:2 gedaan, met 2 vasten dagen per week en daarop 2x eten en dan max 500 kcal. Ben er echt super veel mee afgevallen en voelde mij top!quote:Op maandag 8 januari 2018 22:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Skoap, interessant IF! Hoe richt jij dat in? 5:2 of elke dag maar binnen een bepaald window eten of? En hoe weinig (kcal) eet je dan op je vastendagen? En op de andere dagen?
Recept voor basis-dalquote:Op maandag 8 januari 2018 22:20 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Tele, ik ben wel benieuwd naar een recept van je dal! M'n vriend en ik hebben ook als goed voornemen iets vaker vegetarisch te eten, dus ik ga zeker op jouw lijstjes spieken!
[..]
Hai! Ja klopt. Ik geef drie keer per week les bij een yogaschool in Delft. En nog een keertje per week op mijn andere werk.quote:Op maandag 8 januari 2018 22:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Lekker druk weer hier inderdaad, leuk!
An, je lijst klinkt lekker! Jij geeft als zzp'er yoga lessen, toch? Heb ik dat goed onthouden? Hoe vaak doe je dat? En heb je nog tips voor YouTube filmpjes voor echte beginners?
Ik had zelf vandaag voor het eerst een nieuwe groepsles geprobeerd, half uur en volledig gericht op core strength. Was erg leuk, dus die ga ik er in houden op de maandag!
Fijn dat dat werkt voor jou!quote:Op maandag 8 januari 2018 22:37 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 1.5 jaar heel streng 5:2 gedaan, met 2 vasten dagen per week en daarop 2x eten en dan max 500 kcal. Ben er echt super veel mee afgevallen en voelde mij top!
Toen een tijdje 1 of 2 vastendagen per week, maar ik merkte dat ik onbewust steeds meer ging eten/snoepen.
Dus ik doe nu een poosje 5:2 en 16:8, dus 16 uur vasten en dan een 8 uur eet window erbij voor een aantal dagen (ma,di,wo,do). 16:8 elke dag is het helaas net niet voor mij (vooral in het weekend) dan vind ik het ook wel fijn om wat later in de avond nog een drankje te drinken en dat wordt met 16:8 wel heel ingewikkeld. Ook wil ik in het weekend gewoon met mijn kinderen mee lunchen.
Vrijdag, zaterdag, zondag eet ik normaal, behalve dat ik op zondag avond al weer begin met vasten. En donderdag na mijn vasten periode van 16 uur stop ik dus met 16:8, tot zondag avond weer.
Geen idee of dit nog extra nuttig ismaar ik merk voor mezelf dat ik gewoon overdag weer wat meer de controle kan houden en minder rotzooi eet(snoep)
Zooooo herkenbaar!quote:Op maandag 8 januari 2018 22:37 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 1.5 jaar heel streng 5:2 gedaan, met 2 vasten dagen per week en daarop 2x eten en dan max 500 kcal. Ben er echt super veel mee afgevallen en voelde mij top!
Toen een tijdje 1 of 2 vastendagen per week, maar ik merkte dat ik onbewust steeds meer ging eten/snoepen.
Dus ik doe nu een poosje 5:2 en 16:8, dus 16 uur vasten en dan een 8 uur eet window erbij voor een aantal dagen (ma,di,wo,do). 16:8 elke dag is het helaas net niet voor mij (vooral in het weekend) dan vind ik het ook wel fijn om wat later in de avond nog een drankje te drinken en dat wordt met 16:8 wel heel ingewikkeld. Ook wil ik in het weekend gewoon met mijn kinderen mee lunchen.
Vrijdag, zaterdag, zondag eet ik normaal, behalve dat ik op zondag avond al weer begin met vasten. En donderdag na mijn vasten periode van 16 uur stop ik dus met 16:8, tot zondag avond weer.
Geen idee of dit nog extra nuttig ismaar ik merk voor mezelf dat ik gewoon overdag weer wat meer de controle kan houden en minder rotzooi eet(snoep)
Ken je Fightmaster Yoga op YouTube? Dat is mijn favoriet nu. Veel vinyasa yoga en ook een paar ashtanga lesjes, en wel wat beginnerdingen maar ook al gauw best uitdagend.quote:Op maandag 8 januari 2018 22:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Hai! Ja klopt. Ik geef drie keer per week les bij een yogaschool in Delft. En nog een keertje per week op mijn andere werk.
Daarnaast doe ik zelf nog yoga, ongeveer vier, vijf keer per week, varierend van 20 min. Tot anderhalf uur.
Yoga with Adriene is leuk voor beginners:
Als je dezelfde (Ashtanga) yoga als ik wilt doen, moet je bijvoorbeeld bij Kinoyoga zijn:
Nee nog niet. Zal eens kijken.quote:Op maandag 8 januari 2018 23:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ken je Fightmaster Yoga op YouTube? Dat is mijn favoriet nu. Veel vinyasa yoga en ook een paar ashtanga lesjes, en wel wat beginnerdingen maar ook al gauw best uitdagend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |