Bristow zorgde voor spektakel. Niet vanwege zijn verwijfde stijl maar door zijn gedrag. Darts heeft dat soort mensen nodig. Er zijn mensen ook darters die hem echt haatte en dat nog steeds doen.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo lastig. Cross is een dooie
Ik ga denk ik je moeder eens bellen over je gedrag.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:20 schreef Wereldgozer het volgende:
ik ga polsjes krassen als ik die docu moet kijken
Heeft ze voor vanavond afgezegd dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 17:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ga denk ik je moeder eens bellen over je gedrag.
Kan er niet naar kijken. Bij van Peer ook niet.quote:
In het warme holletje van Dana.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:21 schreef Morendo het volgende:
Waar gaat Kimmetje spelen vanavond?
Die gaat wel denk ik (als hij zelf wil)quote:Op donderdag 28 december 2017 17:22 schreef de_boswachter het volgende:
Heb Suljo gemist maar die kunnen we dus ook strepen voor de Premjur Liek?
Was geen beste pot. Maar wordt wel gewoon PL.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:22 schreef de_boswachter het volgende:
Heb Suljo gemist maar die kunnen we dus ook strepen voor de Premjur Liek?
Het valt mee , hij blijft een klein beetje stekenquote:Op donderdag 28 december 2017 17:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan er niet naar kijken. Bij van Peer ook niet.
Ja eens hoor. Zo'n Cross kan geweldig gooien maar verder mis je er niks aan en van dat soort spelers heb je er heel veel helaas. Loyd was ook een god. Of Partquote:Op donderdag 28 december 2017 17:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bristow zorgde voor spektakel. Niet vanwege zijn verwijfde stijl maar door zijn gedrag. Darts heeft dat soort mensen nodig. Er zijn mensen ook darters die hem echt haatte en dat nog steeds doen.
quote:Op donderdag 28 december 2017 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb ooit een spreekbeurt gehouden over Mr. Bean
Wilsongod nuquote:Op donderdag 28 december 2017 17:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het valt mee , hij blijft een klein beetje steken
Niks mis meequote:Op donderdag 28 december 2017 17:23 schreef BB-King het volgende:
[..]
In het warme holletje van Dana.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |