17 uur is toch gewoon ruim 5 uur per nacht?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:57 schreef BillDauterive het volgende:
Hoe zou het nu met MTheBassman gaan?Vannacht zei hij dat hij slechts 17 uur geslapen had sinds 25-12 en dat hij die nacht zou doorhalen, omdat hij vroeg naar zijn werk moest.
Houdt hij het nog vol?
en hij is vrij jong toch? dan moet dat lukken lijkt me.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
17 uur is toch gewoon ruim 5 uur per nacht?
Jeugd van tegenwoordig, niks gewendquote:Op donderdag 28 december 2017 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ook mooi. Talk Talk is sowieso matig vertegenwoordigd.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:58 schreef Berkery het volgende:
Ik stem elk jaar op Tomorrow started van Talk Talk
Het waren juist de anderen die tegen hem zeiden dat ie meer moest slapenquote:Op donderdag 28 december 2017 14:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig, niks gewend
Dan zal Words er straks ook wel aankomenquote:Op donderdag 28 december 2017 14:58 schreef patat het volgende:
Ahhh, Massachusetts - Bee Gees, die is tof
*vinktquote:
Ja. En dan moet je daarna dus niet een nachtje doorhalenquote:Op donderdag 28 december 2017 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Spelen ze lange versie?quote:Op donderdag 28 december 2017 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
Morgenochtend de wekker zetten om half 7 voor Iron Butterfly
Pffff mietjesquote:Op donderdag 28 december 2017 15:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. En dan moet je daarna dus niet een nachtje doorhalen
doe eens een gok...quote:
Mag het hopen.quote:
Minder dan 8 uur slapen zit er voor mij niet inquote:
Ik draai zelf wel even de lange. enige juiste versie.quote:
langer dan een paar minuten zal het niet zijn inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |