Vanavond nog Madnessquote:Op donderdag 28 december 2017 11:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Gehaald!
Derde keer Muse vanmorgen
Die ga ik niet luisteren, heb al hoofdpijnquote:Op donderdag 28 december 2017 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die ga ik niet meezingen. Ik heb al keelpijn.
*mind blown*quote:Op donderdag 28 december 2017 11:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het verhaal achter die titel wel mooi. Dat zijn gewoon de woorden voor en na 'muse' in het woordenboek.
Die mogen ze wel skippenquote:
Wist niet dat er zoveel huisvrouwen in NL warenquote:Op donderdag 28 december 2017 11:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eind 2016 kwam het lied dankzij streaming 22 jaar na dato zelfs tot nummer 1 in de Single Top 100. Het was de eerste nummer 1-notering wereldwijd voor het nummer. Hierna werd direct een record verbroken, want nooit eerder viel een track vanaf nummer 1 uit een Nederlandse singlelijst.
TILquote:Op donderdag 28 december 2017 11:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het verhaal achter die titel wel mooi. Dat zijn gewoon de woorden voor en na 'muse' in het woordenboek.
Dan is het origineel van DJ Sammy beterquote:Op donderdag 28 december 2017 11:11 schreef Isorden het volgende:
Verdomme, Bart is me voor....
wou al zeggen...
Origineel van Do is beter
Mooie herinneringen. Ik weet nog dat ik bij een sportwedstrijd in Duitsland was geweest ooit rond de kerstdagen en stapvoets door hevige sneeuwbuien naar huis reed en langzaam in het uitzendgebied van radio 2 kwam. Zal misschien niet de eerste Top 2000 zijn geweest, maar wel een van de eerste. Heb toen ruim vier uur gedaan over Dusseldorf naar Nijmegen.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal het op mijn bucketlist zetten voor 2 of 3 januari.
Heb daar ook wel plezier aan gehad. Hele tijd nieuws over Boris Yeltsin en George Harrison die werd aangevallen in zijn appartement. En die heerlijke TUNESen uuroverzichten
Nergens is de verkoop van vaatwassers ook zo laag als hier.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:11 schreef Reversum het volgende:
[..]
Wist niet dat er zoveel huisvrouwen in NL waren
Fuck ja, die is er ook nogquote:Op donderdag 28 december 2017 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is het origineel van DJ Sammy beter
Volgens mij heeft die er wel ooit in gestaan toch?quote:Op donderdag 28 december 2017 11:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Het is echt een schande dat Stockholm Syndrome er niet in staat.
Ik weet niet meer precies waar ik het gehoord heb, maar hij schijnt komend jaar in Nederland op te treden.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Op dit moment klink ik een beetje als Bryan als ik zing.
Nopequote:Op donderdag 28 december 2017 11:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die er wel ooit in gestaan toch?
Klopt, 17 juni in de ziggoquote:Op donderdag 28 december 2017 11:13 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies waar ik het gehoord heb, maar hij schijnt komend jaar in Nederland op te treden.
Dat zal vast niet in de Ziggo Dome zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:13 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies waar ik het gehoord heb, maar hij schijnt komend jaar in Nederland op te treden.
Toch welquote:Op donderdag 28 december 2017 11:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zal vast niet in de Ziggo Dome zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |