Geen supernummer, maar ik heb veel erger gehoord.quote:Op donderdag 28 december 2017 03:26 schreef cosmick het volgende:
Falooooooooooooooooooooooo.
Ooit veel geluisterrd, maar dit is.
O ja jezus. Ik noem geen namen (coldplay).quote:Op donderdag 28 december 2017 03:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geen supernummer, maar ik heb veel erger gehoord.
Sorry, lager. Vraag me vooral af waarom dit redelijk hoog staat.quote:Op donderdag 28 december 2017 03:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoger? Lager?
1130 prima plek voor deze imo
Ja dit vind ik wel ongeveer Coldplay gehalte. Veel te matig en nietszeggend.quote:Op donderdag 28 december 2017 03:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sorry, lager. Vraag me vooral af waarom dit redelijk hoog staat.
1130 is toch niet zo hoog?quote:Op donderdag 28 december 2017 03:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sorry, lager. Vraag me vooral af waarom dit redelijk hoog staat.
Idd, hoeveel stemmen moet dit krijgen om op deze positie te staan. 100? 2000?quote:Op donderdag 28 december 2017 03:31 schreef MTheBassman het volgende:
Wat een contrast tussen dat café van net en nu.
Overigens wel heel opvallend dat veel vergeetbare nummers 's nachts langskomen, waarvan ik me afvraag waarom mensen hier überhaupt op willen stemmen
Je hoort erbij?quote:Op donderdag 28 december 2017 03:33 schreef richolio het volgende:
Ik snap wel dat veel mensen dit een mooi nummer vinden (maar misschien ben ik biased omdat ik daar zelf bij hoor)
Oei, er is redelijk prutweer morgen toch? Succes in ieder gevalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |