Hier trap ik niet meer in.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:29 schreef wimderon het volgende:
Zou Bas ook in de studio zitten vanmiddag? #durftedromentwitter:JJNieuwlaat twitterde op donderdag 28-12-2017 om 08:39:13Rond 8:50 even de dartsdag van gisteren en vandaag doornemen met @Basmuijs voor @omroepwest zal zeker wel even over @Raybar180 gaan #rtl7darts #LoveTheDarts reageer retweet
Een zakenrelatie van de PDC zijn en/of familie van een speler die nu nog in het toernooi is zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:48 schreef FortunaHome het volgende:
Weet iemand een betrouwebare manier om nog aan kaartjes te komen voor morgen? Heeft het nut om daar rond te gaan hangen en kijken of iemand kaarten over heeft? Iemand daar ervaringen mee?
https://www.viagogo.nl/secure/search?q=dartsquote:Op donderdag 28 december 2017 12:48 schreef FortunaHome het volgende:
Weet iemand een betrouwebare manier om nog aan kaartjes te komen voor morgen? Heeft het nut om daar rond te gaan hangen en kijken of iemand kaarten over heeft? Iemand daar ervaringen mee?
Ik zou nergens meer op rekenenquote:Op donderdag 28 december 2017 12:48 schreef FortunaHome het volgende:
quote:
twitter:
TIjd klopt nietquote:
Is nog relatief laag gezien de marathonuitzending. Als directeurtje die filmpjes met Teler gebruikt zoals bijvoorbeeld Voetbal Inside Oud krijg je schaatscijfers.quote:
Verdommequote:
Extreem opgelucht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wil graag twee doodsaaie halve finales?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:19 schreef KennyPowers het volgende:
Hup Alcinas, Suljovic, Henderson.
Hendo tegen de hypetrain:
[ afbeelding ]
FFVIgod
Henderson kan niet zo snel rennenquote:Op donderdag 28 december 2017 13:19 schreef KennyPowers het volgende:
Hup Alcinas, Suljovic, Henderson.
Hendo tegen de hypetrain:
[ afbeelding ]
FFVIgod
Darkquote:Op donderdag 28 december 2017 13:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Op aanraden van mijn DRT-vriend JR ben ik vanochtend begonnen aan Dark, genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |