Ik deel de liefde voor Grunquote:Op donderdag 28 december 2017 01:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De magie van Groningen![]()
![]()
![]()
Oké mijn provinciale nationalisme is nu wel mooi geweest inmiddels
Ik ben zeer tevreden dat iemand hier het snapt in ieder gevalquote:
Ik geloof dat ik Skunk Anansie en hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
Zeg het even als Skunk Anansie begint
Doen ze bijzonder vaak. Schijnt hip en creatief te zijn. Out of the box.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:03 schreef TheVulture het volgende:
Anders knal je de positie-jingle even dwars door het nummer heen
Ja ik geloof dat ik daar Skunk Anansie!quote:Op donderdag 28 december 2017 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
Zeg het even als Skunk Anansie begint
Ik ben 1/8e Groningsquote:Op donderdag 28 december 2017 01:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden dat iemand hier het snapt in ieder geval
Gewoon doen.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:06 schreef patat het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat ik daar Skunk Anansie!![]()
Oké, dit soort woordgrappen zijn niet aan mij besteed
Comic Sans?quote:
Ik probeer het soms ook af en toe maar die humor zit niet in mijn bloedquote:Op donderdag 28 december 2017 01:06 schreef patat het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat ik daar Skunk Anansie!![]()
Oké, dit soort woordgrappen zijn niet aan mij besteed
Vorig jaar hadden ze nog een nieuw album uit dus dan zijn ze weer even in de picture.quote:
Misschien had ik toch geen Bart moeten kiezen als slechtste dj. Dit is inderdaad wel droevigquote:Op donderdag 28 december 2017 01:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eveline begint telkens aan allerlei verhalen waar ze vervolgens halverwege zelf niet meer uitkomt
Het is wel een dolle meid hoor, bij Animals zet ze een dierenmuts op, bij Lover of the Light schijnt ze met een lampje... het is bijna jammer dat ze Kiss niet mag draaien, ik denk dat ze dan de huig van de producer gaat staan te kietelen...quote:Op donderdag 28 december 2017 01:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eveline begint telkens aan allerlei verhalen waar ze vervolgens halverwege zelf niet meer uitkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |