quote:Op donderdag 28 december 2017 00:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Tijd om te gaan slapen, anders mis ik morgenochtend te veel goede platen.
Trusten!

Trusten! Waarvoor sta je op?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Trusten!

Sloap lekkerquote:Op donderdag 28 december 2017 00:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Trusten!

Welkom Stijn!quote:Op donderdag 28 december 2017 00:23 schreef Mani89 het volgende:
Er is geen darten meer. Tijd voor Top 2000 genot.

quote:Op donderdag 28 december 2017 00:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Trusten!

Dit is ook geen polonezze liedje.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:23 schreef MTheBassman het volgende:
Dat top 2000 café publiek is echt dood ja

Doet die broer van Gerard Joling (aldus Gijp) nog mee?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:23 schreef Mani89 het volgende:
Er is geen darten meer. Tijd voor Top 2000 genot.

Zal zo tussen 7 en 8 uur worden morgenochtend, zie ik wel waarmee ik binnen ga vallenquote:Op donderdag 28 december 2017 00:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Trusten! Waarvoor sta je op?

Mooi dartsavondje, vooral partij van Wright was met t broekje uitquote:

Ik ga alleen in de komende dagen leven met het idee dat Jamie Lewis dit niet gaat herhalenquote:Op donderdag 28 december 2017 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mooi dartsavondje, vooral partij van Wright was met t broekje uit

Is dat een mooi uur? Dit neem ik even mee in mijn overweging om om 1 of om 2 uur of ergens er tussenin te gaan slapenquote:Op donderdag 28 december 2017 00:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zal zo tussen 7 en 8 uur worden morgenochtend, zie ik wel waarmee ik binnen ga vallen

Nee, die gooit weer bij een andere dartsbond.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
Doet die broer van Gerard Joling (aldus Gijp) nog mee?

quote:

Je moet wel blijven voor Spiderfish.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat een mooi uur? Dit neem ik even mee in mijn overweging om om 1 of om 2 uur of ergens er tussenin te gaan slapen

Dodenrit is erg jammer ja, die beleef ik toch graag met het toppaquote:Op donderdag 28 december 2017 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
Fuuuuuuuck...
YES, Dodenrit, Hey Ya!, Watskeburt en Blitzkrieg Bop tussen 4 en 5. Wat een ongristelijke tijd.

Die damesquote:Op donderdag 28 december 2017 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, die gooit weer bij een andere dartsbond.
[ afbeelding ]

Daar zou ik wel een Marvel film van willen zien met zo'n naamquote:Op donderdag 28 december 2017 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet wel blijven voor Spiderfish.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |