op DTRH kun je rustig ff naar je tent toe. Geen probleem.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is wel steeds een pokkeneind lopenDan ga je ook niet even snel naar de camping om een trui te pakken ofzo, zoals op Lowlands.
Bij Melt! moet je gewoon een bus pakken om bij de camping te komen, wel kluisjes ter plaatse voor je trui.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is wel steeds een pokkeneind lopenDan ga je ook niet even snel naar de camping om een trui te pakken ofzo, zoals op Lowlands.
Ik kom hier ook niet doorheen.quote:
Werchter is helemaal erg ja. Daar blijven we ook altijd veel te lang op de camping hangen omdat je 0 feeling hebt met het festival zelf op de campingquote:Op woensdag 27 december 2017 23:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is ideaal aan lowlands ja. In België was de camping 45 minuten lopen van het festival terrein door woonwijken en sportvelden
DecoGodquote:Op woensdag 27 december 2017 23:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
-knakt vingers-
Ik ben beslist geen tegenstander van Marco Borsato. Sterker nog, hij is waarschijnlijk mijn favoriete Nederlandstalige artiest, en zeker live speelt hij vaak de sterren van de hemel. En een van zijn sterkste nummers is Nooit Meer Een Morgen, een prachtig gevoelig en rustig lied over dat we als mensen zo geneigd zijn om niet datgene te doen wat we werkelijk wensen. Echt heel mooi, zeker een aanrader.
En dan komt die Ali B langs en die verkracht dat prachtige nummer zo keihard dat het niet meer om aan te horen is. Met constant geschreeuw en heel matig gerap tussendoor dat er totaal niet bij past. En Marco Borsato vindt het nog goed ook! Waarom? Om zogenaamd veel geld op te halen voor War Child. Maar dat is volslagen overbodig, want dat fonds hád van Marco zélf al een PRIMA titelsong in De Speeltuin, waar ook niets mis mee is. Deze draak van een plaat had NOOIT mogen bestaan.
Zo.
het duurt me wel iets te lang, eerste minuut is wel mooi.quote:
Eens.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
-knakt vingers-
Ik ben beslist geen tegenstander van Marco Borsato. Sterker nog, hij is waarschijnlijk mijn favoriete Nederlandstalige artiest, en zeker live speelt hij vaak de sterren van de hemel. En een van zijn sterkste nummers is Nooit Meer Een Morgen, een prachtig gevoelig en rustig lied over dat we als mensen zo geneigd zijn om niet datgene te doen wat we werkelijk wensen. Echt heel mooi, zeker een aanrader.
En dan komt die Ali B langs en die verkracht dat prachtige nummer zo keihard dat het niet meer om aan te horen is. Met constant geschreeuw en heel matig gerap tussendoor dat er totaal niet bij past. En Marco Borsato vindt het nog goed ook! Waarom? Om zogenaamd veel geld op te halen voor War Child. Maar dat is volslagen overbodig, want dat fonds hád van Marco zélf al een PRIMA titelsong in De Speeltuin, waar ook niets mis mee is. Deze draak van een plaat had NOOIT mogen bestaan.
Zo.
quote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 23:20 schreef cosmick het volgende:
Even rust in de tent. Zo meteen candy weer.
Eén na laatste dit uur.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
het duurt me wel iets te lang, eerste minuut is wel mooi.
Waar blijft jouw genot nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |