Er stopt een metro en bussen voor de deur?????quote:Op woensdag 27 december 2017 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
slecht bereikbaar met OV en kut geluid (schijnt want ben er zelf nooit geweest)
Band Aids
De Engelse tegenhanger van USA For Africaquote:Op woensdag 27 december 2017 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
'Oh, deze'. Dit keer niet positief
Hij is beiden, komt helemaal goed uitquote:Op woensdag 27 december 2017 23:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Een DJ hoeft niet goed voor het oog zijn, alleen voor het oor.
gezellig, tot zaterdagavond dan (ik werk op zaterdag)quote:Op woensdag 27 december 2017 23:13 schreef Bugno het volgende:
Had het vorige week al even laten vallen, maar vanaf morgen t/m zaterdagochtend ben ik offline (zonder radio ook), want tripje Engeland.
Ik
en ook dit jaar ben ik t met je eensquote:Op woensdag 27 december 2017 23:11 schreef MaJo het volgende:
JW Roodbeen is ook niet verkeerd voor het oogZal ik voor de dames er maar weer ingooien dat mijn man op hem lijkt
Wel minder erg dan de Amerikaanse tegenhanger destijds geef ik toe.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
Die overigens echt slechter is.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:13 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
De Engelse tegenhanger van USA For Africa
*vinktquote:Op woensdag 27 december 2017 23:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en ook dit jaar ben ik t met je eens
Dat is zeker fijn, ben altijd helemaal kapot al na 1 dag festivalquote:Op woensdag 27 december 2017 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat voor ons oudjes ook fijn is, dat de loopafstanden erg meevallen.
[..]
je was niet op BKS dit jaar?
Dus dan hebben we alleen nog maar Lee Tower.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:13 schreef Bugno het volgende:
Had het vorige week al even laten vallen, maar vanaf morgen t/m zaterdagochtend ben ik offline (zonder radio ook), want tripje Engeland.
Ik
Denk om eerlijk te zijn dat het hun ook geen reet kan schelen of het kerst is daar.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:13 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Told ya.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
Andersom eigenlijk. Dit was er eerder.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:13 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
nee was meteen uitverkocht hequote:Op woensdag 27 december 2017 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat voor ons oudjes ook fijn is, dat de loopafstanden erg meevallen.
[..]
je was niet op BKS dit jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |