Mensen nemen zich sowieso in het algemeen veel te serieus.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:58 schreef Bluedisplay het volgende:
Sowieso neemt iedereen die geen publieke functie bekleedt maar wel Twitter heeft zichzelf veel te serieus
Voor zover ik het begrepen heb wel ja, gewoon een soort films dus eigenlijkquote:Op woensdag 27 december 2017 22:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kan in principe alles los van elkaar zien toch?
barney.gifquote:Op woensdag 27 december 2017 22:58 schreef Grifte het volgende:
[..]Zozotwitter:heywoodu twitterde op woensdag 27-12-2017 om 22:56:04@nielstrn @DuBoyKermit Als zijn gesproken Nederlands van dezelfde kwaliteit is als zijn geschreven Nederlands denk ik dat we daar alleen maar blij mee kunnen zijn. reageer retweet
Ja.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kan in principe alles los van elkaar zien toch?
De eerste episode die ik van BM zag dankzij Netflix was met dat liken van iedereenquote:Op woensdag 27 december 2017 22:59 schreef Monolith het volgende:
Eerste aflevering van BM schrikt mensen wel wat af ja. Je kunt beter met White Bear beginnen.
Dat was echt ranzende apenaids.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste episode die ik van BM zag dankzij Netflix was met dat liken van iedereen
Toen bestond er nog geen SBS. Genot.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sow, toen zat het merendeel van dit topic nog in de box.
Die chick was wel boh koekoek sow etcquote:Op woensdag 27 december 2017 23:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat was echt ranzende apenaids.
Ik vond het juist een grote teleurstelling dat twee niks met één te maken had.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:59 schreef Monolith het volgende:
Eerste aflevering van BM schrikt mensen wel wat af ja. Je kunt beter met White Bear beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |