Was het nog maar hiphop. Hiphop hoor je niet op de radio.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:41 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja echt hè, tegenwoordig is het allemaal hiphop, autotune dance of Nederlandstalige meezingers.
Doe niet zo mal.quote:
ja ik was even niet helemaal helder.quote:
Had dit jaar zelf Bad Moon Rising op mn lijstjequote:
Ik vind dat flauwe gedoe van 'die rapmuziek van tegenwoordig is geen hiphop!1!!1' altijd zo flauwquote:Op woensdag 27 december 2017 22:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Was het nog maar hiphop. Hiphop hoor je niet op de radio.
Bedoel in het uitgaansleven. Al is het misschien meer R&B.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Was het nog maar hiphop. Hiphop hoor je niet op de radio.
Nee, schoonzus had kaartjes voor een tijdvak. Maar wachttijd was 6 uur!!quote:
Ligt eraan hoe goed 1-2 is of ik die hoor, maar die kan ik missenquote:Op woensdag 27 december 2017 22:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zag dat Proud Mary morgen om half 8 is, da's wel ietwat aan de vroege kant. Maar ik wil sowieso op tijd eruit, dus mss dat ik hem mee krijg
Mooi, dan pak ik die in de auto mee waarschijnlijk! Hoop op weinig flitspalenquote:Op woensdag 27 december 2017 22:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zag dat Proud Mary morgen om half 8 is, da's wel ietwat aan de vroege kant. Maar ik wil sowieso op tijd eruit, dus mss dat ik hem mee krijg
Ik ookquote:Op woensdag 27 december 2017 22:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had dit jaar zelf Bad Moon Rising op mn lijstje
Keniknietquote:Op woensdag 27 december 2017 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Het hele topic zit te wachten op Coldplay.
Maar wel waarheid als een koequote:Op woensdag 27 december 2017 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat flauwe gedoe van 'die rapmuziek van tegenwoordig is geen hiphop!1!!1' altijd zo flauw
I Put a Spell on you, had ik ook nog wel op kunnen stemmenquote:Op woensdag 27 december 2017 22:42 schreef MTheBassman het volgende:
Mijn CCR stem komt zondagochtend pas maar deze is ook genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |