Oh jaquote:Op woensdag 27 december 2017 22:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben er ooit langsgelopen op Lowlands. Toen sprong die zangert op een meisje in het publiek en brak ze een ruggenwervel ofzo.
De rest van het festival noemde iedereen ze Kill all the People.

Nu stonden daar ook Carrie-Anne en Sorry Suzanne tussen die er gewoon maar 1x in stonden...quote:Op woensdag 27 december 2017 22:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
In 2000 hadden ze gewoon nog 9 noteringen

Ik ben blij dat jij het zegt. Ik moet de hele tijd aan Will and Grace denken, maar dat is toch wat anders.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:28 schreef Zorro het volgende:
Ik weet niet wie Will and the People zijn.
Zo te zien kan ik dat maar beter zo houden.

FTFYquote:Op woensdag 27 december 2017 22:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zijn broer heeft gewoon anorexia... of komt uit Afrika...

Flikker een pallet in een weiland en ze komen er op staan om op te tredenquote:Op woensdag 27 december 2017 22:28 schreef Zorro het volgende:
Ik weet niet wie Will and the People zijn.
Zo te zien kan ik dat maar beter zo houden.

Die schijnen weer te gaan beginnen, net zoals Roseannequote:Op woensdag 27 december 2017 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het zegt. Ik moet de hele tijd aan Will and Grace denken, maar dat is toch wat anders.

Carrie-Anne heeft er 4 keer in gestaan en Sorry Suzanne 3 keerquote:Op woensdag 27 december 2017 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu stonden daar ook Carrie-Anne en Sorry Suzanne tussen die er gewoon maar 1x in stonden...

De zanger van Ou est le Swimmingpool pleegde zelfmoord na zo'n soortgelijk akkefietje op Pukkelpopquote:Op woensdag 27 december 2017 22:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben er ooit langsgelopen op Lowlands. Toen sprong die zangert op een meisje in het publiek en brak ze een ruggenwervel ofzo.

quote:Op woensdag 27 december 2017 22:29 schreef Isorden het volgende:
The living years![]()
![]()
Every generation
Blames the one before
And all of their frustrations
Come beating on your door
I know that I'm a prisoner
To all my Father held so dear
I know that I'm a hostage
To all his hopes and fears
I just wish I could have told him
in the living years

Ik moet hier zo hard om lachen.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Flikker een pallet in een weiland en ze komen er op staan om op te treden

De Waarheid hoor ik er ook regelmatig ja.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:29 schreef MielMonteur het volgende:
Ook al het derde nummer dat je wel eens in een brits voetbalstadion kan horen dit uur

en voor straf moeten ze elk jaar minimaal 1 keer optreden op een festival in Nederland de komende 10 jaar? Die gasten zijn niet weg te slaan.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]

oh zo vaak nog?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:30 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Carrie-Anne heeft er 4 keer in gestaan en Sorry Suzanne 3 keer

Ik kijk nu al uit naar het volgende uurquote:Op woensdag 27 december 2017 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lion in the Morning Sun staat op 390 in een alternatieve versie.
Ah effe slapen, Uccie muzak.

quote:Op woensdag 27 december 2017 22:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Flikker een pallet in een weiland en ze komen er op staan om op te treden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |