Sterkte met het verwerkingsproces.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:26 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb Will & The People ooit een keer live gezien.
Eigenlijk zou Ben Howard komen, maar die cancelde op het laatste moment. Als vervanger hebben ze W&tP geregeld
Ik vind Will and the People dan nog leuker dan Ben Howard.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:26 schreef BillDauterive het volgende:
Eigenlijk zou Ben Howard komen, maar die cancelde op het laatste moment. Als vervanger hebben ze W&tP geregeld
En The Day That ...quote:Op woensdag 27 december 2017 22:26 schreef Chiappucci het volgende:
Mooi nummer. Jammer dat Bus Stop er niet meer in staat.
quote:
Oei, dat echt nietquote:Op woensdag 27 december 2017 22:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Will and the People dan nog leuker dan Ben Howard.
melancholiek vooralquote:
Ik ben er ooit langsgelopen op Lowlands. Toen sprong die zangert op een meisje in het publiek en brak ze een ruggenwervel ofzo.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:26 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn eerste herinnering aan Albert Hammond is Juicebox met die smerige clip.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:27 schreef Martinello het volgende:
Mijn eerste herinnering aan Albert Hammond is zijn duet met Albert West. Mijn zus had dat singletje.
dat is de mooiste.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |