Jij wil tot 2 uur wakker blijven. Geloof me.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed 1-2 is of ik die hoor, maar die kan ik missen

Ook een goeie, Spell on you blijft toch meesterlijkquote:Op woensdag 27 december 2017 22:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had dit jaar zelf Bad Moon Rising op mn lijstje

Nou. Het is zo.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat flauwe gedoe van 'die rapmuziek van tegenwoordig is geen hiphop!1!!1' altijd zo flauw

Maar rap is geen genre, dus we hebben geen definitie voor het genre. Wat ook wel weer typerend is.quote:

I rather have a coldsore than Coldplayquote:Op woensdag 27 december 2017 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Het hele topic zit te wachten op Coldplay.

Lekker weer genieten van de geforceerde sfeer hier. Biertje bij de hand.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:43 schreef Mani89 het volgende:

Ik heb ze live gezien, ik kan het prima waarderen.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:43 schreef Mani89 het volgende:

Sowieso in mijn top 10 solo's allertijden, wat een gave had die man zegquote:Op woensdag 27 december 2017 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
I Put a Spell on you, had ik ook nog wel op kunnen stemmen

vind ik juist hun eerste matige liedje, samen met the hardest partquote:

Ik helaas nog nooit. Hoog tijd.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ze live gezien, ik kan het prima waarderen.

Dat kan ik luisteren!quote:Op woensdag 27 december 2017 22:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zag dat Proud Mary morgen om half 8 is, da's wel ietwat aan de vroege kant. Maar ik wil sowieso op tijd eruit, dus mss dat ik hem mee krijg

Zo is dat.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker weer genieten van de geforceerde sfeer hier. Biertje bij de hand.
Stiekem kan het hele topic Coldplay wel waarderen.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]

Stil nouquote:Op woensdag 27 december 2017 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo is dat.
[..]
Stiekem kan het hele topic Coldplay wel waarderen.

Dan ken je mij nog nietquote:Op woensdag 27 december 2017 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo is dat.
[..]
Stiekem kan het hele topic Coldplay wel waarderen.

#metooquote:Op woensdag 27 december 2017 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 27 december 2017 22:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER
Op de bank daarstraks in slaap gevallen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |