ze vergeet even dat hetzelfde nu ook bezig is met het Romy groepjequote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:12 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Nou, ik vond José zich vanmiddag belachelijk gedragen tegen René.....
Inderdaad, ze stond ook te vloeken......quote:Op woensdag 27 december 2017 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]Ja dat wel lekker over the top. Als ze wat in haar knuistje had gehad om mee te gooien dan had Rene rap moeten bukken
Ja, ik las zoiets.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
ze vergeet even dat hetzelfde nu ook bezig is met het Romy groepje
Johan zal er dus wel begrip voor gaan hebbenquote:
De bar van de boot jatten.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Johan zal er dus wel begrip voor gaan hebben
Benieuwd of ze ook een fust gaan gappen
Nadat Johan ging daten met Beau,toen was de liefde over.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:17 schreef AnneLo het volgende:
Madi had alleen de eerst vier dagen een goed gesprek met Johan, ze vond het een hele nette jongeman, daarna was het afgelopen..... volgens mij was het langer dan vier dagen dat ze de aandacht van Johan wel heel fijn vond.....
quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 27 december 2017 22:09 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Simpel, Talpa heeft het aantal mensen in de nachtdienst verminderd voor kostenbesparing.
Lampen uit = mensen naar bed, dus minder mensen nodig die de streams in de gaten houden.
Tuurlijk, zij is de grootste hypocriet die er rond loopt daarquote:Op woensdag 27 december 2017 22:17 schreef AnneLo het volgende:
Madi had alleen de eerst vier dagen een goed gesprek met Johan, ze vond het een hele nette jongeman, daarna was het afgelopen, dus dit is het niveau van Johan..... volgens mij was het langer dan vier dagen dat ze de aandacht van Johan wel heel fijn vond.....
De eerste vier dagen toen hij nog niet gekozen was als inwoner gedroeg hij zich netjes. Hij lag naast Mady op de vide toen. Totaal ander gedrag dan vrij snel nadat hij er in zatquote:Op woensdag 27 december 2017 22:17 schreef AnneLo het volgende:
Madi had alleen de eerst vier dagen een goed gesprek met Johan, ze vond het een hele nette jongeman, daarna was het afgelopen, dus dit is het niveau van Johan..... volgens mij was het langer dan vier dagen dat ze de aandacht van Johan wel heel fijn vond.....
Zal hem leren. Naar beneden halen gaat makkelijk dan hem erop hijssen. Zetje is genoeg.quote:
Pleur gewoon die hele boot van die bok.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Zal hem leren. Naar beneden halen gaat makkelijk dan hem erop hijssen. Zetje is genoeg.
Leuk de mensen krijgen een Utopiaans blokje hout.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:19 schreef mazaru het volgende:
Renee zegt dat hij nog 50 blokjes moet zagen voor de mensen van morgen.
Linda: Mensen van morgen
Renee ja...
Linda: Ohh ja mensen van morgen. ja ja ja
Wijze woorden van de man die drie keer per dag de krant leestquote:Op woensdag 27 december 2017 22:20 schreef ikmoetdrieten het volgende:
je kunt anderen niet opleggen om harder te laten werken, volgens mehmet
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Pleur gewoon die hele boot van die bok.
Die heeft dan ook geen enkele keer een stemronde meegemaaktquote:Op woensdag 27 december 2017 22:20 schreef ikmoetdrieten het volgende:
je kunt anderen niet opleggen om harder te laten werken, volgens mehmet
Hij gaat erop schrijven 'groetjes uit Utopia"quote:Op woensdag 27 december 2017 22:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Leuk de mensen krijgen een Utopiaans blokje hout.
jawel, hij gaf toch 3 stemmen aan Bil?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heeft dan ook geen enkele keer een stemronde meegemaakt
3 op Johan.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heeft dan ook geen enkele keer een stemronde meegemaakt
LOL, dan kunnen die mensen letterlijk op een houtje bijten.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij gaat erop schrijven 'groetjes uit Utopia"
Maar ze vond de aandacht van Johan wel langer leuk dan die vier dagen............quote:Op woensdag 27 december 2017 22:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
De eerste vier dagen toen hij nog niet gekozen was als inwoner gedroeg hij zich netjes. Hij lag naast Mady op de vide toen. Totaal ander gedrag dan vrij snel nadat hij er in zat
Die worden net als het pittenspel veel geld waard.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij gaat erop schrijven 'groetjes uit Utopia"
Nee, juist niet toch? De redenatie is dat de regie naar bed wil en dat vandaar de lichten uitgaan. Ergo ze willen dus eigenlijk geen programma maken hmmmmmquote:Op woensdag 27 december 2017 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Speciaal mannetje voor de lichtknop
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:22 schreef AnneLo het volgende:
Linda heeft verzendzakken besteld en de verzendzakken die er nog waren heeft ze in de kast achter slot en grendel gedaan..... zodat de twins er niet meer bij kunnen, ook de tape gaat achter slot en grendel...... heeft ze dit ook tegen de twins gezegd?
Het is hun wel bekend, dat ze dat zelf moeten kopen.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:22 schreef AnneLo het volgende:
Linda heeft verzendzakken besteld en de verzendzakken die er nog waren heeft ze in de kast achter slot en grendel gedaan..... zodat de twins er niet meer bij kunnen, ook de tape gaat achter slot en grendel...... heeft ze dit ook tegen de twins gezegd?
Oh sorry, die was ik even vergeten danquote:Op woensdag 27 december 2017 22:22 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
jawel, hij gaf toch 3 stemmen aan Bil?
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee, juist niet toch? De redenatie is dat de regie naar bed wil en dat vandaar de lichten uitgaan. Ergo ze willen dus eigenlijk geen programma maken hmmmmm
Geleuter!
Maar het zou wel normaal zijn als ze het ook tegen hun zelf zegt..... heeft ze dat wel gedaan?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]Nadat ze daar wat dagen over heeft lopen tobben heeft ze dus hier ook al de juiste tegenzet bedacht. Geen gejat meer van die drieling
Wat een doortrap vies mens zeg. En der muil maar opentrekken over andere.. Volgens mij heeft niemand dat nog geflikt. Stiekem gedoe.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:44 schreef Sterretje3000 het volgende:
Linda laat de kleding en spullen zien aan bo die ze thuis heeft laten bezorgen...
Het houdt niet op... niet vanzelfff..quote:Op woensdag 27 december 2017 22:23 schreef mazaru het volgende:
Linda gaat zich er niet meer druk om maken zegt Linda. Gaat weer over het fust bier van Johan
sinds wanneer mag dat dan van de febo?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een doortrap vies mens zeg. En der muil maar opentrekken over andere.. Volgens mij heeft niemand dat nog geflikt. Stiekem gedoe.
Smerig hè! En nu weer janken dat niemand zn biertjes turft..quote:Op woensdag 27 december 2017 22:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een doortrap vies mens zeg. En der muil maar opentrekken over andere.. Volgens mij heeft niemand dat nog geflikt. Stiekem gedoe.
Zodra het de Febo behaagt.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
sinds wanneer mag dat dan van de febo?
Ze komen er vlot genoeg achter.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:24 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Maar het zou wel normaal zijn als ze het ook tegen hun zelf zegt..... heeft ze dat wel gedaan?
Volgens mij doet ze niet anders.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:23 schreef mazaru het volgende:
Linda gaat zich er niet meer druk om maken zegt Linda. Gaat weer over het fust bier van Johan
Maar ondertussen wel allerlei drank op kosten van de BV's bestellen.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:24 schreef Sterretje3000 het volgende:
[..]
Smerig hè! En nu weer janken dat niemand zn biertjes turft..
Zal ze toch eerst moeten werken.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
als madi thuis is wil ze een huis kopen
Als het leuke fitty's opleverd vind ik het best.quote:
Gewoon daar bestellen op kosten van de BV, en thuis laten bezorgen.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:25 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Zal ze toch eerst moeten werken.
Als het op zijn eind gaat lopen zonder enige vorm van stemmingen, dan wordt het ieder voor zich.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als het leuke fitty's opleverd vind ik het best.
Wordt wel weer eens tijd voor een goede fitty.![]()
Mooi. Ook wel logisch lijkt mij, waarom zouden ze de kosten door de bv laten betalen en zelf alle winst houden.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het is hun wel bekend, dat ze dat zelf moeten kopen.
Alleen die begroten het vrolijk op de markt begroting. Dat is nu dus afgelopen.
Iedereen jatten van de BV!quote:Op woensdag 27 december 2017 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De Twins gaan nu ook jatten van de BV .....![]()
![]()
Goed ideequote:Op woensdag 27 december 2017 22:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gewoon daar bestellen op kosten van de BV, en thuis laten bezorgen.
Ieder voor zichquote:Op woensdag 27 december 2017 22:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
De twins en Romy gaan snacks bakken.
Ze heeft haar tweede biertje niet geturft..?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel allerlei drank op kosten van de BV's bestellen.
Ja echt hoor, alleen maar negatief over iedereen en stoken....quote:Op woensdag 27 december 2017 22:28 schreef Ranah het volgende:
linda houdt niet op, het wordt nu wel heel vervelend
Laat de anarchie maar losbarsten.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ieder voor zich![]()
Alle afspraken zijn 'off' Ik zeg het net
linda is net een oude langspeelplaat die blijft hangenquote:Op woensdag 27 december 2017 22:28 schreef Ranah het volgende:
linda houdt niet op, het wordt nu wel heel vervelend
ja erg h nu weer negatief over johan, tegen lindaquote:Op woensdag 27 december 2017 22:29 schreef yvondenise het volgende:
Die Rene lult ook met iedereen mee,vies ventje.
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel mooi, er is nog geen cent zakgeld uitbetaald en het is nu al ieder voor zich .....
Nee.. Ze zei als grapje: Moet ik 4 euro van je zakgeld afschrijven?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:28 schreef ikmoetdrieten het volgende:
linda zegt heb je 4 euro afgeschreven van je zakgeld
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee.. Ze zei als grapje: Moet ik 4 euro van je zakgeld afschrijven?
Want er zit meer achter.
Johan zegt dat die dozen snacks van hem zijn, over van zijn evenement en hij zei Romy dat ze 4 euro moest betalen voor de snackjes.
En Johan liegt gewoon, want het is van de BV.
Dus toen Romy bij Linda kwam dat ze 4 euro moest bijschrijven bij Johan voor de snacks zei Linda dus dat ze helemaal niet van Johan waren maar van de BV
Mooiquote:Op woensdag 27 december 2017 22:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vrijwel de hele dag niet op srteam geweest ....
Als het maar goed gaat met ome Theo.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vrijwel de hele dag niet op srteam geweest ....
Ja werkelijk alles wordt hier maar op Linda haar nek geschoven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |