Nee eigenlijk allebei niet. Ik ben er niet zo erg enthousiast over.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gelijk dus maar even naar bol.com en wat albums van hem bestellen
Of ja, spotify openen

Niet in de dubieuze zin van het woord, hoop ik? Dus 12 jaar oud en in je kelder?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:09 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Ik heb mijn whiskey zoals ik mijn meisjes heb.

quote:Op woensdag 27 december 2017 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk allebei niet. Ik ben er niet zo erg enthousiast over.

Love Is All toch?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:11 schreef JaneDoe het volgende:
mensen die denken dat dit nummer all you need is love heet...

Gitaarmuziek heeft geen toekomst. En dat drumwerk...quote:Op woensdag 27 december 2017 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Beatles. Overrated bandje. Gaat nooit wat worden.

Ahhh staat ie er ook in?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iedereen weet dat dat onzin is. Je hebt ook koolrapen schorseneren en prei nodig.

Kanye West deed dat toch?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:13 schreef alopio het volgende:
Marco Borsato heeft de Beatles groot gemaakt

Kanye West hier even buiten laten?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kanye West deed dat toch?

Dit uur ook één van zijn leerlingen. Die 2Pak of zo...quote:Op woensdag 27 december 2017 22:13 schreef alopio het volgende:
Marco Borsato heeft de Beatles groot gemaakt

Nee, alleen Omskquote:Op woensdag 27 december 2017 22:13 schreef patat het volgende:
[..]
Ahhh staat ie er ook in?Nope haha

Bizarre reeks jaquote:Op woensdag 27 december 2017 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom stond dit er in 2012 niet in? Stond in 2011 op 688

Helaasch.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:13 schreef patat het volgende:
[..]
Ahhh staat ie er ook in?Nope haha

Klopt, maar die is weer groot gemaakt door Borsato, dus indirect is Borsato ook verantwoordelijk voor de Beatlesquote:Op woensdag 27 december 2017 22:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kanye West deed dat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |