Daarna werd het wel minder ja...quote:Op woensdag 27 december 2017 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ging het wel zo'n beetje mis met Marc0
Geld speelt ook een grote rol he, buitenlandse clubs kopen alle spelers in Nederland met een beetje talent.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:02 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Dat Nederland slecht is is vooral te grote ego's toch?
Mijn vrije keuzes zijn bijna altijd trance klappers. Gouryella bijvoorbeeld. En dan niet Armin en Kensingtonquote:
Ben allang blij dat een jongen als De Ligt nog in nederland speelt.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geld speelt ook een grote rol he, buitenlandse clubs kopen alle spelers in Nederland met een beetje talent.
eeeeen mijn Lieke Martens crush is wegquote:
James Taylor niet kennenquote:
Dit nodigt voor mij niet echt uit tot meer luisteren.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:04 schreef Cee het volgende:
James Taylor is echt zo'n zanger die ik alleen tijdens de Top 2000 hoor, dan besluit ik er meer van te gaan luisteren en vervolgens doe ik dat niet en hoor ik hem weer tussen 25 en 31 december.
Waarschijnlijk nog te Ligt voor het buitenland.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ben allang blij dat een jongen als De Ligt nog in nederland speelt.
Ik ging een keer Japanse whiskey tijdens een whiskeyproeverij proberen, ook een aanraderquote:Op woensdag 27 december 2017 22:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Schotse whisky is vanzelfsprekend het besteMaar Ierse whiskey kan best oké zijn, al moet ik zeggen dat ik op dat gebied niet zo'n kenner ben.
Ik heb ook een keer Welshe whisky gedronken, Penderyn. Ook erg fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |