quote:Op woensdag 27 december 2017 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Je raadt nooit waar ik vanmiddag vanaf flikkerde"
en André van Duin later ook.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Dafne Schippers in de clip toch?
Will and the People zijn nog extremer. Die hebben tot op de dag van vandáág geen Engelstalige Wikipedia.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wow. Ze is een soort Amerikaanse versie van Will & The People, maar dan met muziek ipv rotzooi.
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Beegees hadden al ontdekt dat de aarde rond is. Waarom gaat Borsato dat nou weer ontkennen?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:20 schreef noodgang het volgende:
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is?
BNW. TRU is voor occulte meuk, BNW voor complottheorieënquote:Op woensdag 27 december 2017 22:22 schreef Zorro het volgende:
Marco moet eens in BNW komen kijken. Of is het TRU? Daar weten ze wel raad met een platte aarde.
Het is de waarheid!quote:Op woensdag 27 december 2017 22:22 schreef cafca het volgende:
[..]
De Beegees hadden al ontdekt dat de aarde rond is. Waarom gaat Borsato dat nou weer ontkennen?
Fake news!
Ja nou, daar dusquote:Op woensdag 27 december 2017 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
BNW. TRU is voor occulte meuk
Keukentrapje?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Will and the People zijn nog extremer. Die hebben tot op de dag van vandáág geen Engelstalige Wikipedia.
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo'N mooi nummer dit
There, I Said it
Ik ben blij dat ze niet meer in de top 2000 staan, wat was dat matigquote:Op woensdag 27 december 2017 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Will and the People zijn nog extremer. Die hebben tot op de dag van vandáág geen Engelstalige Wikipedia.
Je hoeft je nergens voor te schamen. Bekentenis is het begin van een stap naar een beter levenquote:Op woensdag 27 december 2017 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo'N mooi nummer dit
There, I Said it
Dat was Hero, toch?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Dafne Schippers in de clip toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |